![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Alkaa tietty mennemään tämä projektitopikki ihan vaan lämmönpoistokeskusteluksi, mutta laitanpa vielä tällaisen idean, joka ollut mielessä. Olen miettinyt omaan Cherokeehen snorkkelin tekemistä, että alkuperäisen putsarikotelon tilalle saisi sitten toisen akun. Snorkkelin kautta saisi myös lämpöongelmaan osaltaan apuja, kun imuilma olisi viileämpää. Sitten jos tekisi symmetrisesti toiselle puolellekin "snorkkelin", jonka tehtävä olisikin vaan poistaa kuumaa ilmaa konehuoneesta. Siihenhän voisi vielä puhaltimen ympätä. Varmaan tulisi hyvä ja hieno! ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tosin niitä legendaarisia NASA-aukkoja minä alkaisin tuumailemaan konepeltiin. Helppo tehdä itse, tai ostaa valmiita lasikuituisia ja asentelee just niinpäin, että imee ilmaa konehuoneesta ja siihen saisi jopa väännettyä pienen rapun, ettei sadevesi ja kura ihan suoraan valu koneeseen....malliahan on käytetty jo 400 asconissa ja mantoissa, verrareista nyt puhumattakaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() moparihan jeeppikin on et jos tommosen 60 lukusen moparin luukun laittais |
|
|||
|
|||
![]()
Oon ite pohtinu tätä konetilan kuumumisen poistamista ja toi "snorkkeli" on ehkä parempi kun ykskään omista ajatelmista. Ite mietin, jos etulokarin etuosan kautta tuuppais ilmaa pois. Siellä virtaus menis sopivaan suuntaan että maantiellä ei tappelis tuuletinta vastaan ja akun alla ja vasemmalla ois sopivasti tilaakin. Mahtuis tommonen 80-120mm flekti eikä tulis sadeongelmia.
Oikeesti, tee tuplasnorkkelit, joista toinen on poisto ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |