![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() noissa vanhemmissa patuissa on juu aika pienet laturit, juurikin tuo 25A, uudemmissa ainakin jo -87 on jo 35A joka vähän tuo apua.. eli suosittelen uudemman laturia ja tarpeeksi isoja akkuja niin kyllä niillä pärjää aika pitkälle.. ja kierroksia laturille aina kun vinssaa!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei nyt viittis taas uutta ostaa ku vast ostin ton.. ehkä värkkäilen 12v järjestelman sille vinssille.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sitä meitsi oon miettinyt että mitä semmonen vinssillä suurella teholla vetäminen tekee laturin hiilille/säätimelle kun joutuu tekemään töitä täydellä teholla?
Ainakin apuvirran kanssa olen pari laturia hajottanut, tai ainakin samoihin aikoihin ne on hajonneet. Silloin siis kun on joutunut toista autoa vinguttamaan useita minuutteja käyntiin. Mitä tutkiskelin vinssien ottamia virtoja täydellä teholla niin melko suuria olivat. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
laturit on yleensä speksattu jollekin tietyille kierroksille tietty teho ja sieltä yleensä saadaan vielä kierroksilla ~20% lisää virtaa ilmoitettuun... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Saattaa se laturi sauhuta jos joutuu tyhjään johdonpäähän syöttämään virtaa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja mitä olen katellu ni noit vinssejäkii tuntuu 12volttisena saavan vähä paremmin.. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sd33 patrolliin syl.putkia ja mistä? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.09.2009 15:17 |
Vinssi patrolliin | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.11.2008 21:41 |
Ostetaan 24v vinssi patrolliin | haapala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.10.2008 16:25 |
Mistä dokumentti patrolliin 33 renkaita varten? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.07.2006 22:22 | |
Vinssi Patrolliin? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.02.2005 12:01 |