Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 30.10.2011, 20:15
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Kyllä minunkin mietestä tuo olkatapin takakallistuma saa aikaan juuri tuota.
Tuo takakallistus voi muuttua hyvinkin paljon korotuksessa (tästä autosta en tiedä), sillä osassa autoissa kolmiotukivarren/tukivarsien kiinnitus ei ole suorassa auton pituuslinjan suhteen.

Toiset renkaat ja autot kestää enemmän heittoa, toiset vähemmän.

esim. minulla hdj:ssä normaalia enemmän takakallistusta, menee kuin juna ja ohjaus palauttaa vähän liiankin terhakasti.

Kaverilla taasen oli hdj:ssä normaalia vähemmän, itse asiassa taisi olla jo etukallistusta, kulki vielä kelvollisesti, ja palautti huonohkosti.

Minulla oli bj-40 ensin nollassa, suuntavakavuus huono, ei palauttanut ohjaus ja jarrutuksessa sai jorjata jatkuvasti ratilla kun tempoili ympäriinsä.
Käännin noin 4 astetta takakallistusta, ja muuttu kuin eri autoksi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj-60:sen aurauskulmat? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 5 25.07.2009 17:59
aurauskulmat, hj60 penna Tekniikka & Jutustelu 3 12.11.2008 22:30


Sivu luotu: 23:30 (GMT +2).