![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuossa taannoin testasin Bosch:n optista 4-pyörä suuntaajaa (vm.2010), ja olikohan silloin pöydällä joku 2000 luvun 320 mese, niin kun katsoi aurauksen ja pyörän pystykallistuksen niin molemmat oli yli asteen perseellään, kun nuo liukulevyt oli lukittuna (niin kuin niiden kuuluu olla, kun auto laskettiin alas, mutta pitää vapauttaa ennen säätöä) Toki isoilla renkailla vaikutus varmaan pienempi, mutta menee noiden minuuttien osata kyllä uusiin puihin. Ja kun nyt mietitään, että paljonko on paljon, Niin suuruusluokkaa 10 milliä yhden metrin päässä on n.2 astetta. ja tuo desimaaliluvun loppu, siis 0 astetta 01minuuttia on metrin päässä kymmenesosa milliä?, siis niin vähän että jos raidetankoja on lämmitetty säädön yhteydessä, niin pitää odottaa että ne jäähtyy! ja k.o aloittajan autossa tuo liukuma on 1,5 astetta, ja jos akseliväli on 2,5 metriä, niin tuo takakallistuma ampuu yli asteikon, jos auton perää nostetaan/lasketaan 9 senttiä? siis joko 4,5cm lasku tai nosto takajousituksen korkeudessa ajaa ainakin toisen rajan yli ![]() Pitäskö tarkistaa laskelmat? Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 31.10.2011 09:13 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj-60:sen aurauskulmat? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2009 17:59 |
aurauskulmat, hj60 | penna | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2008 22:30 |