![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Sen oikeastaan osas jo arvata et präsillä ne tarvii paikalleen painaa...ja prässiä ei ole. Onneks on noi vanhat tukivarret tallella ni raahaa ne ja puslat johonkin pajalle naitettavaksi etukäteen niin ei tarvii turhaan autoa seisottaa remontissa. Millaista kikkailua ne vaati mennäkseen paikalle?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Piti tehä vastinkappale mitä vasten painaa läpi, ne kun pitää saada sisältä ulospäin tulemaan. Vastinkappale/holkki taas keikku niin epävarmasti että hepattiin kiinni tukivarteen ennen painallusta ja sitten rälläkällä pois.
Tossa epämääräinen käsivaralta sutastu kuva, mittasuhteetkin miten sattuu (holkin reiän ja vastintapin oltava vähintään puslan pituinen), mut jospa se vähän valaisee: ![]() Saattaa toki olla helpompikin konsti saada noi pois, mutta aika sujuvasti meni sen jälkeen kun ekan sai. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.01.2012 22:44 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Oliko tossa siis pahempi homma saada vanhat pois kuin uudet paikalleen?
Uudethan tietysti puristetaan ulkoapäin niin ei ilmeisesti tarvitse noita lestejä enää sihen? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ilman muuta. Uudethan menee varmaan ihan kotikonsteilla, mutta prässillä tosi iisisti ja tosiaan kunhan vaan painelee, ei tartte sen kummempia sovitteita. Onhan sitä jotku polttanu toholla vanhat pois ja sitten ruuvipenkissä uudet sisään.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jep, kiitos tiedoista.
Eiköhän noi vanhat tuolta saada ihan kotikonstein kaivettua ulos niin ei tarvii mihinkään verstaalle palikoita turhaan viedä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj-60:sen aurauskulmat? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2009 17:59 |
aurauskulmat, hj60 | penna | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2008 22:30 |