Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajero90
Mulla on suunnitteilla Discoon kanssa automaattinen 100% lukko taakse (Kaiser), mites noi jarrutestit sitten onnistuu?
Tosin siinä on manuaaliaski ja kytkettävä keskitasauspyörästö, joten renkaat voi vissiin silloin ajaa akseli kerrallaan ja pyörittää samaan suuntaan rullilla vai voiko?
|
Ei mulla ollut mitään ongelmia Range/Aussie yhdistelmän kanssa aikonaan rullilla. Eikä ollu myöskään nykysen Dodge/Detroit yhdistelmän kanssa. Molemissa kun on lukittava keskitasaus pyörästö.
Nää palalukot toimisessaan vaatii momenttia kardaanin suunnasta, että lukittuu. Joten voi ajaa molemmat pyörät yhtäaikaa rullille. Visko jakiksen kanssa voikin olla sit eri juttu. Siellä kun se visko itsessään vastustaa, jos ja kun toinen kardaani ei pyöri vapaasti mukana. Riippuu kuinka helposti palalukko lähtötilanteessa irrottaa. Aussien kanssa ois varmaan toiminut, mutta tuosta Detroitista en menis sanoon.
Joskus mulla Rangen kanssa ajettiin toisen akselin pyörät irtorullille. Näin ei sit mahollinen keski lukko ois häirinny. Tosin olihan siinä tasauspyörästö keskellä, mutta saipahan vastinetta (työtä) rahalle mikä katsastukseen meni.