Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.10.2011, 19:53
Hóse Hóse ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 23
Perusasetus

Moro


Noniin mersu lähti ja hilux(ln110) tuli.
Mieltä askarruttaa monikin asia uudessa kulkineessa..
Mutta mutta.. mikäs se ois semmonen asiallinen keino saada perät toimimaan paremmin? Kemppiläistä ei varmaan kannata tehä etuperästä ku sitte ei taida paljo kääntyillä?
Entäs sitte tämä apusimpukan "vahvistus" onko tarpeellinen? Kun auto korotettu ja isompaa ratasta tulossa..
Koria korotettu kaksilla kappaleilla jääkiekkoja, alustasta en tiedä?? Luultavasti vääntösauvoja kiristelty, mutta perässä en huomannu mitään kilkkaireita lehtien alla enkä korvakoissa?
Onko keulan korotukseen muuta mahdollisuutta kuin vääntösauvojen kirrraus ja tarviiko se muuta?
Kiitokset jo etukäteen.. Katotaan mihin tämä johtaa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 04:44 (GMT +2).