Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 22.10.2011, 22:48
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Pointti.


Läjässähän taitaa olla 0 offset vakiona,ja jos käytetään 10" vannetta ni -44 et on hyvä. Jos haluut -20etn ni sit8" vanne. Eihän nyt pääse käymään niin et ensin levittää sieltä sun täältä ja sit rengas ottaa kiinni raidetangon päähän ja joutuu laittaa kuitenki -44 vanteet? Riippuu nyt tietysti kuinka paljon tarvii levittää mut kilpien välissä pitäminen rajottaa tota levittämistä niin paljon et jos sul on 10" vanne ja -44et ni kuinka paljon levennys varaa on? Koppaa ei mun tietääkseen saa levittää ku sen 10cm oli akseli mikä hyvänsä. Eikä hyvä homma oo sekään et sul takana eri et ku edessä,ei pysty vaihtaan edestä taakse ja varapyöräki pitää olla sit levittävämmäl offsetil. Mitä oikeestaan haetaa tolla? paljos leveys eroo on läjän etuakselilla ja hilux 110 taka-akselilla?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 61 navat (TAKA) PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 7 09.11.2014 11:19
hj 60 taka navat ToyotaHj60 Tekniikka & Jutustelu 5 18.10.2009 18:06
Ostettu HJ 60 Etu navat Jazzeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.10.2009 13:06
kempin navat Tekniikka & Jutustelu 3 07.06.2007 09:37
Chevyn navat Tekniikka & Jutustelu 0 07.11.2005 13:41


Sivu luotu: 12:47 (GMT +2).