![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ite laitoin 31" BFG Allterraineihein viime talvena 15mm poranastat.Kevällä vaan akkukoneella pois ja ensi talveks takas(jos renkaan pinta riittää).Yksikään nasta ei ollut lähtenyt,irti ainoastaan yhdestä oli kärki irronnut.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Yks talvi tuli ajettua Insa Turbo Saharoilla 30"*9½" nastotettuna Mitsun L200:lla ja ihan oli OK meininki. Nastat haettiin ihan rengasliikkeestä eli ei ole helposti irroitettavissa. Olis tarkotus ruuvata Jeepin alle ens talveksi, joten katellaan kokemuksia sen jälkeen...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jospas ottaisin kantaa, kun työkseni nastoja laittelen.Ainoa oikea nasta laitetaan paineilmapistoolilla. Se ei katkeile (kuormurikoko) eikä tynkä kierry kivien avustuksella runkoon. Kesto on tietenkin huippuluokkaa.
Valmiiksi reijitetyt kumit voidaan nastoittaa hyvin pääasiassa uutena, mutta oikeastaan parempi kun reikiä ei olisikaan, jolloin voisi tehdä just oikeanlaiset reijät valitulle nastatyypille. Offarille 11/15 on ihan jees talvipieksuun ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Mouho Motorsport |