Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.10.2011, 06:00
Varakone Varakone ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 11.09.11
Sijainti: Sysmä, Suomi
Viestit: 9
Perusasetus

Jospas ottaisin kantaa, kun työkseni nastoja laittelen.Ainoa oikea nasta laitetaan paineilmapistoolilla. Se ei katkeile (kuormurikoko) eikä tynkä kierry kivien avustuksella runkoon. Kesto on tietenkin huippuluokkaa.

Valmiiksi reijitetyt kumit voidaan nastoittaa hyvin pääasiassa uutena, mutta oikeastaan parempi kun reikiä ei olisikaan, jolloin voisi tehdä just oikeanlaiset reijät valitulle nastatyypille.

Offarille 11/15 on ihan jees talvipieksuun toki saa olla pintaa sen verran kuin kuormurissaki , että uskaltaa laittaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.10.2011, 17:16
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varakone Näytä viesti
Jospas ottaisin kantaa, kun työkseni nastoja laittelen.Ainoa oikea nasta laitetaan paineilmapistoolilla. Se ei katkeile (kuormurikoko) eikä tynkä kierry kivien avustuksella runkoon. Kesto on tietenkin huippuluokkaa.

Valmiiksi reijitetyt kumit voidaan nastoittaa hyvin pääasiassa uutena, mutta oikeastaan parempi kun reikiä ei olisikaan, jolloin voisi tehdä just oikeanlaiset reijät valitulle nastatyypille.

Offarille 11/15 on ihan jees talvipieksuun toki saa olla pintaa sen verran kuin kuormurissaki , että uskaltaa laittaa.
paljooks muute tollaane nastotus pyöreest kustantaa norminastoilla?
__________________
Mouho Motorsport
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:46 (GMT +2).