Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.09.2011, 21:21
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
TM 16/84 vertailuun sattuu myös tuo juttu...
Maasto-ominaisuudet kohdasta voidaan katsoa kiistaton voittaja...

Mitsu voittanut muka tuon testin. Nyt paukkuu henkselit ja aina vedotaan tähän testiin jos joku sanoo ettei pajerolla tee maastossa mitään,jaetulla kakkos tilalla rangen kanssa ja pesee toyotan joka on maastossa huonoin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.09.2011, 21:37
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 495
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Mitsu voittanut muka tuon testin. Nyt paukkuu henkselit ja aina vedotaan tähän testiin jos joku sanoo ettei pajerolla tee maastossa mitään,jaetulla kakkos tilalla rangen kanssa ja pesee toyotan joka on maastossa huonoin
Onhan tää aina tiedetty ettei tarvi selitellä miksi HJ-lahna ei liiku metässä...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.09.2011, 21:06
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Sisätilat mitsu 5 pist, ja toyota 10 pist?

Onko noissa nyt niin suurta eroa todellisuudessa? Samanlaista tylsää kasari muovia ne on kumpikin täynnä. Korin koossa ei taida mullistavia heittoja olla, HJ tietysti vähän isompi.

Mitsun suorituskyky 10 on vähän yllätys.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.09.2011, 05:37
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Sisätilat mitsu 5 pist, ja toyota 10 pist?

Onko noissa nyt niin suurta eroa todellisuudessa? Samanlaista tylsää kasari muovia ne on kumpikin täynnä. Korin koossa ei taida mullistavia heittoja olla, HJ tietysti vähän isompi.

Mitsun suorituskyky 10 on vähän yllätys.
Onhan niillä, molemmilla olen JOUTUNUT ajamaan töissä ja Mitsun kuskin paikka on huomattavasti ahtaampi. Ei nyt sentäs yhtä ahdas kuin Lantikassa, mutta en itse siinä ainakaan viihtynyt polvet kojelaudassa. Tehty ilm 155 cm jaappanialaisille?
Noiden vanhempien jaappanialaisten kanssa sai jatkuvasti ravata pihalla kytkemässä napalukkoja päälle ja pois.
No onneksi ne mätänivät käsiin ja siirtyivät harrastajien hitsattaviksi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.09.2011, 08:05
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Onhan niillä, molemmilla olen JOUTUNUT ajamaan töissä ja Mitsun kuskin paikka on huomattavasti ahtaampi. Ei nyt sentäs yhtä ahdas kuin Lantikassa, mutta en itse siinä ainakaan viihtynyt polvet kojelaudassa. Tehty ilm 155 cm jaappanialaisille?
Noiden vanhempien jaappanialaisten kanssa sai jatkuvasti ravata pihalla kytkemässä napalukkoja päälle ja pois.
No onneksi ne mätänivät käsiin ja siirtyivät harrastajien hitsattaviksi
HJ:n kyytissä olen ollut viimeksi silloin kun ne oli uusia, niin en oikein muista. Omaan pajeroon olen saanut 181 cm varren sovitettua.

Automaatti napalukkoja ei tarvitse väännellä, ne ovat käteviä. Varsinkin kun ne hitsaa kiinteäksi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.09.2011, 08:25
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Onhan niillä, molemmilla olen JOUTUNUT ajamaan töissä ja Mitsun kuskin paikka on huomattavasti ahtaampi. Ei nyt sentäs yhtä ahdas kuin Lantikassa, mutta en itse siinä ainakaan viihtynyt polvet kojelaudassa. Tehty ilm 155 cm jaappanialaisille?
Noiden vanhempien jaappanialaisten kanssa sai jatkuvasti ravata pihalla kytkemässä napalukkoja päälle ja pois.
No onneksi ne mätänivät käsiin ja siirtyivät harrastajien hitsattaviksi
Huomasitko ollenkaan että penkkiä pystyy siirtämään taaksepäin Itse ainakin sovin tosi hyvin ajamaan,tosin olen vain 1,86m pitkä,ja ihan yhtä karuja nuo on sisältä. Ja nuo napalukothan voi jättää päälle sen ensinmäisen kytkentä kerran jälkeen niin ei tarvitse ravata kokoajan niitä laittamassa päälle.

EDIT:Sen verran täytyy sanoa että jos pajero on mielestäsi ahdas,niin mikä tuollainen T3 purkki sitten on,niitäkin tullut jonkun verran ajettua ja se on kuin ahtaassa vessassa istuis kun sillä ajaa

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 29.09.2011 08:28
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.09.2011, 11:29
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Huomasitko ollenkaan että penkkiä pystyy siirtämään taaksepäin Itse ainakin sovin tosi hyvin ajamaan,tosin olen vain 1,86m pitkä,ja ihan yhtä karuja nuo on sisältä. Ja nuo napalukothan voi jättää päälle sen ensinmäisen kytkentä kerran jälkeen niin ei tarvitse ravata kokoajan niitä laittamassa päälle.

EDIT:Sen verran täytyy sanoa että jos pajero on mielestäsi ahdas,niin mikä tuollainen T3 purkki sitten on,niitäkin tullut jonkun verran ajettua ja se on kuin ahtaassa vessassa istuis kun sillä ajaa
On niissä kaiketi joku säätö, mutta silti on ahdasta. Tölkissä mahtuu ihan hyvin istumaan (+190 cm) vaikka penkin liikettä väliseinä rajoittaakin pikkasen.
Tänään viimeksi tuli istuttua LC (olisikohan 90) kuskin pukilla, kun piti autoa siirtää. Eipä ole sekään siunattu ylimääräisellä tilalla kuskin osalta.
No keskiverto jaappanialainen taitaa olla sen verran pieni, että sopii huoletta ruorinpyörittäjäksi kikottimiinsa.

Oli muuten nolo hetki aikanaan, kun jäin G mesellä pohjasta kiinni umpihangessa ja jouduttiin HJ:lla vetämään pois. HJ:lla pääsi Mesen uraa pitkin melkein perille asti. Molemmat olivat vakiorenkailla ja -alustoilla, ei siis mitään offivehkeitä.

Toisaalta jos auton alustaa muuta tekniikkaa rakentaa viikkotolkulla, niin eipä se ole iso homma modata ohjaamokin mieleisekseen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:16 (GMT +2).