Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.09.2011, 18:27
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

Heh..taitaa tosiaan olla vakio vika tuo heikko vaihdelaatikko siirtäjineen.
No olis motti ollu tänään tarjolla ihan sukulaisellapa vielä mitsubishi 1.3 (-90)
kaasarilla.Ajettu 130 000km...mutta mutta..eikös tuo oo neliveto tekniikkaa ajatellen vääränlainen kapistus..?

__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.09.2011, 09:39
Susugozilla:n Avatar
Susugozilla Susugozilla ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.04.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 445
Perusasetus

Mitäs jäykempää öljyä meinasit laittaa? Koneessahan pitää käyttää hyviä öljyjä ettei hirtä nokka kiinni...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.09.2011, 10:31
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

10w-40 edellinen oli 5w-40

Eikös tuo ole jo hiukan uudempiin autoihin.Ja turhankin notkeata.
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.09.2011, 17:41
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

Kytkin paikallaan ja vaihdelaatikko paikallaan ja kunnossa.
Kasauksen jälkeen uudet öljyt vaihteistoon ja koneeseen.

Sitten pikku koe ajoa ja meinasi jo katollaan käydäSe on vaarallinen tuo "offikärpänen"ku pääsee puraseen..

Laitoin juuri saadut kattotelineetkin jo paikalleen naapurin kanssa.
Sinne työvaloa eteen ja taakse.

Tuo moottori mietityttää että kumpi järkevämpi.Eli uudet tiivisteet,männät,männänrenkaat,venttiilinnostimet ,kumit..vai uusi motti kokonaan?!

(Jos jollain kaupattavana:Astinlaudat,putkea,lisävaloa/työvaloa,maastotunkki,vinssiä?)Saa tarjota
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)

Viimeksi muokannut Mika28 : 25.09.2011 18:16
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.09.2011, 19:40
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus







Siinäpä taas muutama kuvatus..paras ois ollu se ku luulin että nyt pyörähtää ja naapuri,joka ollu huimana korjaus apuna alko nauraan kohtuu makeasti tilannetta ku meikäläisen kädet täris ratissa ja ikkunan ulkopuolellaEli tuli otettua tallista ulosajon jälkeen testiä ojaa pitkin.Ei näyttänyt pahalta mutta mutta...Tuohon pitää varmaan tottua että tuntuu aina kaatuvan.
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)

Viimeksi muokannut Mika28 : 26.09.2011 06:37
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.09.2011, 20:43
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

Nyt vinkkiä:Kasaamisen jälkeen kun oli laitettu kytkin kaikkine kamppeineen ja vaihdelaatikko paikalleen.Käynnisteltiin pirssi.Pikku mutka ja sammui kerran.
Johtoja rämplättiin ja kohta se höris normaalisti.


Tänään tein 5-6km suuntaansa reissun,jolla se sammui 3 kertaa.
Välillä joutui väkisin yrittämään ja yhtä-äkkiä sain taas käyntiin.Onneksi viimeinen pysähdys oli vajaa 1km kotoa.

Pihassa käynnistin 2 kertaa ja oli hetken käynnissä ja sammui ku saunalyhty yks kaks..

No nesteet pitäisi olla ihan ok.Oiskohan letkua jostain rutussa tai muita vaihtoehtoja??!
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.09.2011, 21:22
rötikkö rötikkö ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: kuopio
Viestit: 1
Perusasetus

kone stumppaa


Moro
Innustuin männä viikolla hankkimaan sj410 -82:n , siinä taas on tyhjäkäynti hukassa, saattaa toimia minuutin ja sitten stumppaa jos ei ole nopee ryypyn tai kaasun kanssa. Taitaa tosin olla eri ongelma kun sulla. Kaasarin putsasin ja käynti parani muuten mutta se stumppaus vaivaa edelleen, on vissiin jonkinsortin vakio ongelma vaki-kaasarilla? Jos keksit jotain lääkkeitä niin laita viestiä. Hieno homma jos viitsit pitää kirjaa omasta projektistasi!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suzuki SJ410 Suburban95 O/M/V Ajoneuvot 0 05.09.2008 15:39
suzuki sj410 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2007 17:33
[b]M: Suzuki sj410[/b] O/M/V Ajoneuvot 1 30.08.2006 19:48
M: Suzuki SJ410 O/M/V Muut 0 02.04.2004 11:56
M:Suzuki SJ410 -85 O/M/V Muut 0 18.02.2003 06:50


Sivu luotu: 19:10 (GMT +2).