![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
piikkiin. siis se että ennen alta 100 heppasessa dieselissä oli parikymmentä kiloa rautaa kampiakselin päässä, ja isoa halkaisijaltaan. nyt vauhtipyörä on lahvilautasta pikkasen isompi ja -raskaampi. Haetaan kuulemma kierrosherkkyyttä. ja kytkimet lienevät pikkasen eri tavalla optimoituja, pitää tuon 1,5 litrasen 100kg painavan dieselin kytkimen käsitellä suurempia vääntömomentteja kuin ennen 400 kg painavan 4-litraisen kytkimen. Ja noiden nykydieseleiden nokka-akselitkin taitaa olla hivenen "viritetympiä" Noista tietokoneiden laskentatehoista/mekaanisen säätimen nopeus: Taitaa tuo bittimylly keretä ensin annosta kasvattamaan, mikäli softa antaa myöten. P.S sais autoon (tyhjäkäynnin alapuolelle) edes yhtäpaljon vääntöä kuin tuossa 80 Heppaisessa -80luvun Belaruksessa ![]() ei ole sammunut koskaan vahingossa. Toki tuo vääntö on tarpeen kun vaihteisto on pikkusen "ihmeellinen" |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |