![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No, niin me tehtiin ekassa rojektissa... Lopulta katsastusmiehen mielestä se oli huono idea. :P
Kunnon "tee-se-itse-miehen viritys" olis se, et jarruputki irrotetaan kiinnikkeistään ja taivutetaan riittävän lähelle akselia, jotta alkuperänen letku riittää. Viimeksi muokannut Viipo : 14.09.2011 07:18 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itte menin vaan paikalliseen motonettiin jarruletkun päiden kanssa ja kysyin että minkähänlaisia letkuja näillä päillä mahtais löytyä. Löyty napoihin ja molemmille akseleille sopivat, kun vaan nyt muistas että mistä autoista niitä tuli. Toyota tercelistä oli joku, S40 volvosta oiskohan ollu joku (onkohan siinä nyt samat päät, kannattaa tarkistaa), sit oli ehkä joku corollakin...Menee vaan rohkeesti kiusaamaan asiakaspalvelijoita, ne tykkäävät kun menee aina ostamaan jotain osaa "tällanen pitäs saada", "mistäs se mahtaa olla?" "ei mitään hajua...".
Seuraavaan vehkeeseen kun tarviaa speciaaliletkuja taas, ni komppaan kyllä bj45lavaa. Ainakin täältä paikallisesta hydromarketista saa justiin metallipunosletkuja määrämittasina ja hintaa tulee jopa vähemmän ku valmisletkuille. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
citroen xm ja saab 9000 on ollu mun suosikkeja noin 55cm
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on saab 9000 edessä. Tosiaan noita hojon letkuja saa laitettua peräkkäin, mulla ollut niin vuodesta 2004 käytössä ongelmitta edessä ja takana rungosta akselille menevässä osassa.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
hojossa, ja muissakin japskeis on sit yleensä TX-päät jarrulinjoissa, eurooppalaisissa ja itä tuotteissa on omat päänsä, kait jenkeis myös? joissain käy kierteet ristiin TX-pään kans mut kartio on väärä ja saattaa olla haasteellinen saada liitos pitämään...
suosittelen tota king capin 60cm letkua, on valmiiks oikeella päällä letku hojoon. ei tartte päitä vaihdella jarrulinjoihi. mut myös xm citicasta ja 9000 suapillusta saa hyvät letkut, muistelisin et noihin tarvi tehdä päämuutos. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nissanin letkuissa ei ollu samanlaista kartiota urospäässä, kuin mitä oli sit LJ toyotan letkussa. Joten päädyin ostaan pari LJ:n letkua.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ei taida se metalliliitos olla heikoin kohta.
Mulla on ollu kans pari peräkkäin useita vuosia ja joskus muistaa katsuri naputtaa mutta yksikin yltää katuajoon. Toki jos saa valmiiksi pitkää letkua niin ilman muuta. Omalle kohdalle ei vaan silloin sattunu.
__________________
- eskimo kaenuusta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarruletku suzukin taka levyjarru muutokseen | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.10.2009 00:06 |
Tarvitaan apua renkaiden muutokseen... | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.04.2006 19:24 | |
Tarvitaan apua renkaiden muutokseen... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2006 18:19 | |
Pitemmät jarruletkut K10:iin | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.09.2005 09:44 |
Mistä pidemmät jarruletkut Suzukiin? | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.08.2005 12:48 |