Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.09.2011, 21:15
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

ja hojon letkuja voi aina laittaa peräkkäin vaikka kuinka monta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.09.2011, 21:19
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Helpommalla pääsi kun kävi hydromarketissa, saa jarruletkut sen pituisina kun haluaa ja semmosilla päillä kun haluaa, onnistuu valmiiks puristettuina kiinteäpäisinä tai sit tee-se-itse mallisina.
Ja toi teräspunos kestää erittäin hyvin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.09.2011, 23:34
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Itel ol hojos ees joskus hätäapukorjausen muistaaksein S80 volvon jarruletku ja se pit pyöräyttää nipparilla lenkille ku ol liika pitkä..
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.09.2011, 20:14
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Helpommalla pääsi kun kävi hydromarketissa, saa jarruletkut sen pituisina kun haluaa ja semmosilla päillä kun haluaa, onnistuu valmiiks puristettuina kiinteäpäisinä tai sit tee-se-itse mallisina.
Ja toi teräspunos kestää erittäin hyvin.
Omassa XJ:ssä mainasi tästä syystä pasahtaa korjauskehoitus. http://forums.offipalsta.com/showthr...593&page=5#116
Hydrauliletkua EI SAA käyttä autossa, ainakaan kilvitetyssä. Katsuri löysi lopulta DOT-merkinnät ja keskustelu loppui siihen.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.09.2011, 21:38
Henkka Haamu:n Avatar
Henkka Haamu Henkka Haamu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.07.11
Sijainti: Vantaa/Hyvinkää
Viestit: 24
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Omassa XJ:ssä mainasi tästä syystä pasahtaa korjauskehoitus. http://forums.offipalsta.com/showthr...593&page=5#116
Hydrauliletkua EI SAA käyttä autossa, ainakaan kilvitetyssä. Katsuri löysi lopulta DOT-merkinnät ja keskustelu loppui siihen.
Samasta syystä hankin ite pidemmät letkut korotukseen tämmöisestä racing-putkasta: http://www.racingpalvelu.fi/ Letkut ei tosin oo vielä autossa kiinni kun homma on vielä vaiheessa... Noilla letkuilla on kaiken maailman hyväksynnät eli leimauksessa ei pitäis ainakaan sen takia tulla ongelmia. Letkut maksaa muistaakseni 34e/kpl.

Saa kanssa just niin pitkät letkut ja sellaisilla päillä kun haluaa. Ja niin, ei oo maksettu mainos, mulla ei oo mitään kytköksiä k.o. firmaan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.09.2011, 21:44
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Hyvä! Olishan se nyt jo ihan liikaa, jos mikään putiikki ei sais tehdä Suomessa tämmösiä viriviri-palikoita laillisesti!
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.09.2011, 07:10
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
ja hojon letkuja voi aina laittaa peräkkäin vaikka kuinka monta.
Tää kuulostaa ehottomasti parhaimmalta "viritys" ratkaisulta
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.09.2011, 07:16
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Tää kuulostaa ehottomasti parhaimmalta "viritys" ratkaisulta
No, niin me tehtiin ekassa rojektissa... Lopulta katsastusmiehen mielestä se oli huono idea. :P

Kunnon "tee-se-itse-miehen viritys" olis se, et jarruputki irrotetaan kiinnikkeistään ja taivutetaan riittävän lähelle akselia, jotta alkuperänen letku riittää.

Viimeksi muokannut Viipo : 14.09.2011 07:18
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.09.2011, 08:06
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 804
Perusasetus

Itte menin vaan paikalliseen motonettiin jarruletkun päiden kanssa ja kysyin että minkähänlaisia letkuja näillä päillä mahtais löytyä. Löyty napoihin ja molemmille akseleille sopivat, kun vaan nyt muistas että mistä autoista niitä tuli. Toyota tercelistä oli joku, S40 volvosta oiskohan ollu joku (onkohan siinä nyt samat päät, kannattaa tarkistaa), sit oli ehkä joku corollakin...Menee vaan rohkeesti kiusaamaan asiakaspalvelijoita, ne tykkäävät kun menee aina ostamaan jotain osaa "tällanen pitäs saada", "mistäs se mahtaa olla?" "ei mitään hajua...".

Seuraavaan vehkeeseen kun tarviaa speciaaliletkuja taas, ni komppaan kyllä bj45lavaa. Ainakin täältä paikallisesta hydromarketista saa justiin metallipunosletkuja määrämittasina ja hintaa tulee jopa vähemmän ku valmisletkuille.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.09.2011, 09:31
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

citroen xm ja saab 9000 on ollu mun suosikkeja noin 55cm
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.09.2011, 09:43
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Mulla on saab 9000 edessä. Tosiaan noita hojon letkuja saa laitettua peräkkäin, mulla ollut niin vuodesta 2004 käytössä ongelmitta edessä ja takana rungosta akselille menevässä osassa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 14.09.2011, 09:55
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

hojossa, ja muissakin japskeis on sit yleensä TX-päät jarrulinjoissa, eurooppalaisissa ja itä tuotteissa on omat päänsä, kait jenkeis myös? joissain käy kierteet ristiin TX-pään kans mut kartio on väärä ja saattaa olla haasteellinen saada liitos pitämään...
suosittelen tota king capin 60cm letkua, on valmiiks oikeella päällä letku hojoon. ei tartte päitä vaihdella jarrulinjoihi. mut myös xm citicasta ja 9000 suapillusta saa hyvät letkut, muistelisin et noihin tarvi tehdä päämuutos.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.09.2011, 13:09
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Tää kuulostaa ehottomasti parhaimmalta "viritys" ratkaisulta
Ei taida se metalliliitos olla heikoin kohta.
Mulla on ollu kans pari peräkkäin useita vuosia ja joskus muistaa katsuri naputtaa mutta yksikin yltää katuajoon.

Toki jos saa valmiiksi pitkää letkua niin ilman muuta. Omalle kohdalle ei vaan silloin sattunu.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jarruletku suzukin taka levyjarru muutokseen ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 10 25.10.2009 00:06
Tarvitaan apua renkaiden muutokseen... Tekniikka & Jutustelu 4 01.04.2006 19:24
Tarvitaan apua renkaiden muutokseen... Tekniikka & Jutustelu 0 31.03.2006 18:19
Pitemmät jarruletkut K10:iin SamiN Tekniikka & Jutustelu 0 10.09.2005 09:44
Mistä pidemmät jarruletkut Suzukiin? Hessu_Hopo Tekniikka & Jutustelu 8 07.08.2005 12:48


Sivu luotu: 10:55 (GMT +2).