Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 11.09.2011, 09:51
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 549
Unhappy

Jatketaan letkuaiheella.
Mites noi esim. jenkkivehkeiden automaattiöljyjen jäähdytysletkut?
On jotai metallia alkuperäset, ja kai ne jäähdyttää öljyä paremmin kuin joku kumiletku jo matkalla jäähdyttimelle? Mulla oli joku korvannu noi metalliset jollain teetetyllä paksulla kumiletkulla jossa oli päät puserrettu valmiisiin metallinippoihin/liittimiin. Tää auttoi askin vaihtoa huomattavasti kun ei tarttennu alkaa taivuttelemaan niitä pitkiä n.180cm mittasia metalliputkia.
Ongelma tuli vsitten siinä että ei ne kumiletkuktkaan kestäneet tota automaattiöhliä... Jossai vaiheessa kovettunu ja tihkutti öljyä kumikerrosten väliin ja lopulta ulos asti. Tuli sit samalla rasvattua taloyhtiön parkkipaikka aika huolella....
Oisko olemassa jotain hyvää taipusaa putkea/letkua joka kestää lämpöä, tärinää ja dextronIII:sta? Jotenki tuntuu et toi automaattiöhli pääsee ihan jokapaikasta ulos....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Kupariputkea Leksa_ O/M/V Muut 6 15.08.2009 12:49


Sivu luotu: 00:47 (GMT +2).