![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Asiaan liittyen, kun tullut tuossa kahvipöydässä puhetta, että tekisi tarkkuusputkesta (HST/RST) linjastot. Ei happane mihinkään ja kestää iskut hyvinkin varmasti. Se, että millaisillä liittimillä lähtee tuollaista tekemään on sitten eriasia.. Normiliittimet menee "hieman" järeiksi äkkiä, mutta helmi ja liitin lie? Ja polttoainepuolelle helpompi soveltaa, kuin esim. jarruihin. Hinnallisesti ei ihmeitä ota ja löytyy ainakin hyvin varustetuista tukuista.. Yksityisten osto kanavista ei kyllä hajuakaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuommoisia löytyy monesta vehkeestä paikkakunnilla, jossa on paperitehtaita. ![]() ![]() ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mustaan alkuperäiseen tankkilaippaan voi hapata hyvinkin äkkiä, kun on kuorrutettu turpeella ja maantiesuolalla ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Periaatteessa ja myös käytännössä tuon välisen liitoksenhan voi tehdä pa-letkulla, jolloin ei sitten tuota ongelmaa varsinaisesti ole. Ja aika useinhan tuolta laipalta lähdetään letkulla ja siihen tullaan paluu puoleltakin letkulla?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaan letkuaiheella.
Mites noi esim. jenkkivehkeiden automaattiöljyjen jäähdytysletkut? On jotai metallia alkuperäset, ja kai ne jäähdyttää öljyä paremmin kuin joku kumiletku jo matkalla jäähdyttimelle? Mulla oli joku korvannu noi metalliset jollain teetetyllä paksulla kumiletkulla jossa oli päät puserrettu valmiisiin metallinippoihin/liittimiin. Tää auttoi askin vaihtoa huomattavasti kun ei tarttennu alkaa taivuttelemaan niitä pitkiä n.180cm mittasia metalliputkia. Ongelma tuli vsitten siinä että ei ne kumiletkuktkaan kestäneet tota automaattiöhliä... Jossai vaiheessa kovettunu ja tihkutti öljyä kumikerrosten väliin ja lopulta ulos asti. Tuli sit samalla rasvattua taloyhtiön parkkipaikka aika huolella.... Oisko olemassa jotain hyvää taipusaa putkea/letkua joka kestää lämpöä, tärinää ja dextronIII:sta? Jotenki tuntuu et toi automaattiöhli pääsee ihan jokapaikasta ulos.... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo, samaa veikkasin itekkin, oli kumikerrosten välissä jokuy ristikudos lanka... Mutta oli hapertunut ihan hassusti, kerroksittain. Nyt hätäpäissäni kyhäsin sinne tilalla piilteman bensaletkuista korvaavat, saa nähä millon pettää... Pitäs jotain fiksua tonne kehittää.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
kaksinkertanen hytikkaletu.
Kestää ainakin nostureissa lähes ikuisesti....
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Kupariputkea | Leksa_ | O/M/V Muut | 6 | 15.08.2009 12:49 |