![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() wilwood satula
olin juuri purkamassa bertastani rumpukäkkäriä pois, tehottomuuteen löytyi helppokorjaus pieni kehintä ja kovaa ajoa. oli toi wilwoodi toisessakädessä -onneks en laittanut. olisi ollut hirmu homma ja heppoinen lopputulos
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
On muuten ihan samannäkönen toi gemsun tehostaja ku mulla vanhassa 244 volvon raadossa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Käsittääkseni ne on samoja saginawena yhtä kaikki.
|
||||
|
||||
![]()
Mä tein tohon wilwoodin satulaan volkkarin uusista jarrupaloista palat, niin alkoi pitään, katastuksessakin pomppasi rullilta pois, noilla alkup. paloilla ei oikein riittäny säätö tossa satulassa ja muutenkin oli aika omituisen oloiset jarrupalat. kiitos rytarille paloista t4:n satulaa ei ainakaan mun taidoilla saanut tojoon mahtumaan.
|
|
||||
|
||||
![]() sanallisia päivityksiä
joopa joo....
ei tuo oo hirveesti ainakaan edennyt,, enemmänkin levennyt. tälläkin hetkellä juuaan kaljaa tallisa vänkärin MC velttokullin kaa (kone) tölökkejä siinä on ympärillä ja lissää suunnitellaan et miten tota sais vielä enemmän palasiksi tai järjettömämmäks.. ei mithää otetaa sille.. ![]() ps :saatanpa ehkä joskus laittaa jonku kuvanki.. EHKÄ