![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edit: motonetissa on "heavy-duty" malli 12v-minikompurasta: www.motonet.fi ja tuote 48-2114 12V HDHinta 39.90 €. Onko tuollaisesta kellään käyttökokemusta, ja olisiko siitä tähän projektiin ratkaisuksi? Itsellä on ollut tuollainen edellä esitelty ykshelvetti (=EinHell) sekalaisessa reissurenkaantäytössä ja savuthan siitä melko pian irtosi. Nyt samassa satunnaiskäytössä on halpamallin 12v-akkuboosterin sisällä asuva kompura, mutta tuskin sekään kovin pitkäikäinen on. Motonet-kojeelle luvataan sama tuotto kuin 200€ hintaisellle Warnin pikkukompuralle: http://www.atlok.fi/paineilmakompres...in-p-1333.html Warnin isompia on tarjolla 12v ja 24v, mutta hinta suolainen... Viimeksi muokannut ankkuli : 15.11.2010 13:43 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() pitäis joltain kyll kuulla käyttökokemukset tosta kompurasta kun luvataankin noin paljo.. ??
|
||||
|
||||
![]()
Mull artzi vaatii sen hiukan reilu 2bar painetta että menee lukko päälle.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kalliimmista vois suositella Viairia, tuntuu olevan hintansa arvoinen. T: nyybibaxxter |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on lukkojen käyttökompurana ollu just tuo motonetin HD-malli. Monta kertaa sillä on jopa renkaat pumpattu maantiepaineisiin, ja varmaankin juuri siitä syystä mäntä on jo ainakin kertaalleen sulanut :P
Yksi tuollainen kompura paloi jo heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, mutta kaksi muuta samanlaista on toimineet yllättäänkin hyvin. On äärimmäisen pahaääninen ja mäntä/venttiilit olisi hyvä voidella aina sillontällön. ![]() Jos on tuttuja venäjänmatkaajia, niin ainakin Svetogorskin autotarvikeliikkeestä saa jotain pieniä, metallirunkoisia matkamallin kompuraa 1000rup ja 1500rup hintaan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mistä tilasit välitykset ja oliko kauheen hintavat |
|
||||
|
||||
![]()
ne tuli offroadtarvikkeelta.. kyll mä niistä vähän sain neuvoteltua pois kun otin molemmat ja kun niitä hyllystä löyty..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eipä kyllä oo venäjän suunnalle tuttuja. jos yritetään pysyä kotimaan kaupoissa.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulla on just tollanen samanlainen motonet kompura, ja yllätyin sen laadusta. seitsemisen safarilla pumpattiin syksyllä 35x14,5 boggereita 4kpl vanteelle
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
35/12.5-16 reepyjä oon täytelly, 0.4 -> 2.5 bar on jotain 15-20min/ rengas... Ja käy sen jälkeen jo melkosen kuumana.
|
|
||||
|
||||
![]()
laita 300bar pullo ja siitä alennin,vaikka joku 8litran pullo niin silla saat tehtyä kaikki kerralla ja jos tunnet sukellus porukkaa/pano...palomiehiä niin painepullon täyttö ei ongelma..
Viimeksi muokannut isuzubj : 16.11.2010 08:33 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Katselin Warn SPC:n ja Viar 280C:n kuvia, ja on satavarma juttu, että kummankin mekaaniset osat tulevat samalta linjalta, jolta näiden merkittömien ebayromujenkin: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=220697505929 Vertasin omaa käyttöä ajatellen noita luvattuja tuottoja, jotka ilmoitetaan ilman vastapainetta: - "kympin" minikompura, merkistä riippumatta n. 15l/min - oman kokemuksen mukaan 195/70-15 renkaan täyttö tyhjästä -> n. 0-3bar n. 15min - "motonet HD" ja muut saman sarjan värkit 30-35l/min - muiden kokemusten mukaan 35-tuumainen 0.4 -> 2.5 bar 15-20min - Warn SPC / Viair 280 / jokumuumikä n.75l/min - mainoksen mukaan 205/80-16 - rengas 1-2,5bar 3min - edellisen tuplasylinteriversio 150l/min Saako rahalla ja pääseekö hevosella, vai olisiko halvimmassa parhaiten vastinetta köyhän eurolle ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() PAnomiehiä siis... joo ei mutta ihan hyvä idea.. riittäs ainaki ilimaa.. ![]() Tilasin jo sen motonetin vehkeen.. huomenna nähdään mikä se on..
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. Viimeksi muokannut Artzi_ip : 16.11.2010 20:47 |
|
||||
|
||||
![]() pitkän tauon jälkeen..
jatketaanpa tätäki. ja selitellää ensin hirviästi. ei oo ollut tarpeeks aikaa bektorille joten se on pää asiassa vain seisoskellut ja ootellut vuoroaan loputtomien auto rojektien jonossa. sitten tässä kesällä tuli vielä talokin laitettua ja sen parissa on aikaa vierähtänyt. mut uudessa tallissa taas pääsis bektoriaki jatkaan. ja jottain ompi tehtykki. laitetaas nyt ensin taas pari kuvaa rouva möröstä joka on kaivannut liikaakin mun huomiota..
ja eipä noista tosiaan mitään selvää saa kun ovat otettu video kameralla.. perkeleen pikkuveli hukkas mun digikameran. tosiaan kallentorilla oli GMC näytillä. ei mahtunut parkki halliin muiden autojen kans niin sai sit pihalla hävetä.. sit aloittelin taas bektoria.. pakosarjaa on taas muotoiltu uusiks.. sähköjä pitäis vielä lisäillä.. sitten siinä välissä.. 12 bolt lukolla. entinen ja vetari entinen.. vasta tokakerta.. ![]() sit aloin bektoriin lisää ohjausvoimia alko tympiin tuo pirun raskas ohjaus.. vanha pumppu pöydälle ja mietintää.. soitin ojalan hannulle. ja se heti kerto että jenkki vehkeissä oleva ns pisara pumppu on paras mahollinen.. hmmm.. mullahan saattas olla... ![]() hetkellisesti joutu elinten luovuttajaksi sitten puretaan.. jatkoa tähän hommaan seuraa.. yks juttu mua on jääny kyllä aika pahasti vaivaamaan. ja seon tuo täysin onnettoman tehoinen !! TIE LIIKENNE HYVÄKSYTTY !! kardaani käkkäri sarja wilwood mekaanisella satulalla. vittu tuo on niin paska että vaikka pistää vinssistä vedon tonne satulaan niin sillä ei saa ees autoa pysyhyn tasamaalla tuulisella säällä... vaikka meidän lainsäädäntö ei hyväksy sitä hydrauli käkkäriä niin sen mä sinne kuitenniin laitan. se on varma. ja nakkaan muuten ton williwoodien niin kauas kuubaan että siittä ei ees vahingossakaan tuu enää kellekkään harmia. pistetääs pari kuvaa tämä pois ja tämä tilalle jatkan tätä taas joku päivä..
|
|||
|
|||
![]()
hommt tuohon portterin tai golffi takasatukan niin saat tiukan mekaanisen jarrun, omassa takalevyt niillä ja on muuten helvetin hyvä käkkäri
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mää piiilotan ne sylinterit ja letkut niin hyvin et ei katastus mestari huomaa.. ja sit jos huomaa niin voin uhkailla sitä tuolla wilwoodin satulalla.. " jos et heti päästä tätä läpi niin mää pistän tän laillisen ja tehottoman takasi paikollee ja aiheutan onnettomuuksia kalajoen kylän raitilla.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Lievä OT. Hitsailin kaverin 99 vuosimallin Nissan Primeraan takajalkatilaa, niin siinä katselin olevan takana mekaaninen käsijarru levyllä.
|
|
|||
|
|||
![]() wilwood satula
olin juuri purkamassa bertastani rumpukäkkäriä pois, tehottomuuteen löytyi helppokorjaus pieni kehintä ja kovaa ajoa. oli toi wilwoodi toisessakädessä -onneks en laittanut. olisi ollut hirmu homma ja heppoinen lopputulos
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
On muuten ihan samannäkönen toi gemsun tehostaja ku mulla vanhassa 244 volvon raadossa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Käsittääkseni ne on samoja saginawena yhtä kaikki.
|
||||
|
||||
![]()
Mä tein tohon wilwoodin satulaan volkkarin uusista jarrupaloista palat, niin alkoi pitään, katastuksessakin pomppasi rullilta pois, noilla alkup. paloilla ei oikein riittäny säätö tossa satulassa ja muutenkin oli aika omituisen oloiset jarrupalat. kiitos rytarille paloista t4:n satulaa ei ainakaan mun taidoilla saanut tojoon mahtumaan.
|