![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllähän noita kilvellisenä näkee ja 90-luvulla naapuri ajeli F-ryhmän autolla myös päivittäisiä ajoja. Monet taitaa ottaa vain siirtokilvet autoon kisojen ajaksi, jolloin ei ole tarvinnut maksella autoveroa suomeen ja tätä kautta tuo käyttökin on hieman rajallista.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ainakin reippaammin rekennelluissa autoissa tulee katsastuksessa varmaan muutos prosentit aika helposti vastaan kun karsitaan penkit ja kaikki alustassa laitetaan uusiks jarrut, tukivarret, vähäpäästöisyys ym ? luulis ainakin olevan yks ongelma jos kaikkia sääntöjä noudattais..
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
En näe siinä mitää ongelmaa.Ittellä ollu joskus F-ryhmälääne Manta käyttöpelinä. Ainut mikä tympi nii oli kulutus ja turvakaarien ohi pujottelemine ku meni autoho tai pois.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pelkillä polttoainekustanuksilla saa jo jonkilaisen oikean auton jos tuhansia kilsoja meinaa ajaa.
Ei se ralliautolla ajaminen ole kivaa kuin kilvanajossa.Kisassakin siirtymät on aika perseestä.Itse en tosin ole ajanut kuin äffäläiisellä escortilla. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikös noi m3 äffäläiset oo kaikki "vakio" koneisii? kulutus tuskin uudemmissa peleissä huimaa? Mut tosiaan esim omassa jeepissä ei tarvi jutella maantieajossa koska matot ja eristeet ämmässuolla.Koska joka tapauksessa tarvii kypäräpuhelimet ni ei noi siirtymien "suojain kuuloke mikrofoni" jutskat voi älyttömiä maksaa? Suunnistus ja ladogassa on mopomallia kypäräpuhelimet ni toimi tosi hyvin vaik 200 metriä väliä (Voi vaimolle hihkua viime hetken olut toiveet autosta
![]() Takaan ettei mikään tässä tekstissä ole faktaa ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos jo tähän astisista kommenteista. Niissä oli jo monta juttua joita en ollut ajatellut. Lienee tuo verovapaus ainakin uusissa ja uudehkoissa aika yleistä. Eli kisoihin otetaan siirtokilvet ja mennään niillä.
Äänet on tosiaan yksi hidaste. Tosin minä nyt en muutenkaan kuule mitään (vaimo kertoi) niin ei toi taustamelu häirihe. Polttoaineen kulutuksella ei olis niin väliä. Mahdollinen ralliauto tulis kuitenkin vanhan bensarosvon tilalle. Isommat ajot mennään vähän taloudellisemmilla ajokeilla. Tuo muutosprosenttiongelma jäi vielä epäselväksi. Koskeeko se myös historic ikäistä kalustoa? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mä en ainakaan haluis kerätä turhia kilsoja kilpuriin huvin vuoksi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VAG-konsernin kakkaläjä "käyttöautona"...onko muita ? | Palde | Chit-Chat | 59 | 13.07.2010 07:27 |
Land cruiser J90 käyttöautona | Triton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.03.2010 13:17 |
ralliauto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.03.2005 02:01 | |
BJ käyttöautona? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2005 23:07 |
Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2005 22:58 |