![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No ehottomasti kannattaa sitten semmonen M3 hommata, on hiljasella vakiolootalla ja herättää kateuttakin selvästi. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nämä vaan on 90% verottamattomia tapauksia. Sen verran tuossa ralli hommassa ollut mukana että omasta mielestä kannattaa unohtaa tuo ralliauto kadulle. Eri asia joku F-vireinen escort jokkiskaarilla jolla ei ole ajettu rallia. Vetoalueet on lyhyet ja ylhäällä,tankki ja akku sijoitettu yleensä konttiin että siinä menee se kuljetustila,sitten jos on joku suorahampainen suorakytky+sintteri niin ai että on ihana ajaa nurkan kiertoa,välitykset on yleensä tiuhat että kone pysyy alueella. Suosittelen että teet ns. nuottiauton itselle eli vähän kaarta,konetta ja alustaa mutta ei mitään ralliautoa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko ? Ihan tuli puun takaa, vai kirjotinkohan jo siitä.
![]() Viimeksi muokannut Samsonite : 27.08.2011 17:39 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Aika outoa et moni tyrmää heti ajatuksen ralliautosta kakkoskulkimena... Kuitenkin moni tämänkin palstan tyypeistä pitää rakenneltua maasturia ihan ykköskulkimenaan.
Eipä se välttämättä vanhan korotetun, isoilla renkailla olevan maasturinkaan ominaisuudet matka-ajossa ihan uuden mersun tasolla taida olla. Luultavasti verhoilutkin on lukuisten kastumisten johdosta heivattu mäkeen. Mistä tietysti on vain hyötyä, säästää stereoiden hankinnassa kun rengasmelu huolehtii saundeista kapiinissa. Sisusta muutenkin kurassa ja ravassa niin et pyhähousuissa ei kuitenkaan voisi sinne istahtaa. Ja silti se on se ainut käyttöpeli millä pitää selvitä, asenteestahan tuo vain on kiinni. Jos rallipuolelta kysyis samaa meidän harrastepeleistä niin vastaukset ois varmaan samansuuntaisia... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu samaa mieltän ja eihän sitä ralliinkaan tarvi heti täysveristä kilpuria ostaa. Ja varmaan moni meistäkin on aloittanut ihan vakiomaasturilla offi touhut. Riittäähän rallin esim. n luokkaan aloitukseen ihan melko vakioauto kaarilla ja alustan päivityksellä sitten harrastuksen ja innon kasvaessa päivittää autoa rahatilanteen mukaan. Tuolta lukemaan mitä autolta vaaditaan minimissään yleensä liittyy turvavarusteisiin. http://www.autourheilu.fi/saannot/ Ja sieltä tekniikasta löytyy tietoo mitä saa tehdä missäkin luokassa.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# Viimeksi muokannut Tojo4wd : 27.08.2011 20:01 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tuo vivan tekele rakenneltu vähä niinkun rallia ajatellen.Kyllä minä oon sillä tykänny kaupassa käydä/lyhyttä matkaa ajella..
Eihän se toki mikään maailman mukavin ole ajella vaan on siinä oma fiiliksensä.Onhan se aika kova metakka sisällä kun kaikki ylimääränen riisuttu sisältä ja välitykset on tiheet.. Tuo on tehty vanhaan hyvään aikaan kun ei tullu vielä prosentteja otteeseen.. Eikun vaan ralliauton ostoon!!!.Ite tykkään enempi noista kevytperäsistä 70luvun kulkineista. Vaikka tuokin on vanha niin kyllä sillä vielä kylän bemareille kiusaa tekee ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VAG-konsernin kakkaläjä "käyttöautona"...onko muita ? | Palde | Chit-Chat | 59 | 13.07.2010 07:27 |
Land cruiser J90 käyttöautona | Triton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.03.2010 13:17 |
ralliauto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.03.2005 02:01 | |
BJ käyttöautona? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2005 23:07 |
Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2005 22:58 |