![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Silloin ei tarvita erillistä jakolaatikkoa, kun etuvetoisen perä toimii jakolatikkona. Vetarit siitä muuttuu kardaaneiksi. Tulee yksinkertaisempi rakenne ja silti saa moottorin pitkittäin. Moottori tulee tällä tapaa kyllä aika keskelle, mutta laittaa tankin, akun ja muut painavat nokkaan.
Sen lisäksi akselien perävälitykset tulee vielä lisää vauhtia alentamaan. Erillisellä jakolaatikolla vakiovälityksin pikkupuoli on usein nopeampi kuin akselien perävälitys, joten laitos kulkee etuvetotekniikalla hitaammin kuin takavetotekniikalla + jakolaatikolla.
__________________
Jukka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tallin ja katoksen suunnittelua | osilpi | Chit-Chat | 0 | 16.11.2009 21:07 |
Mikä meni hojon jakis remontissa väärin? | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.08.2008 19:55 |
sytkän suunnittelua... | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.01.2007 14:04 |
Kokeeneemmat offajat/Härvelin rakentajat hoi! | Kovakalu69 | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 20.06.2006 11:01 |
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2005 18:20 |