Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Jounilla on kisa- TJ:n alla vähän pienemmät vastaavat, osaisi varmaan kertoa kokemuksia kun on niillä jonkin verran jo ajanutkin.
|
Juu, minä olen aika hyvin samoilla linjoilla - jos oleellista on päästä mudassa eteenpäin niin Boggerit on hyvät. Jos taas ajat enemmän kalliolla, lumella tai suolla niin suosittelen Pitbullia. Jostain syystä vanhat Boggerit meni tasaisemmin kadulla, mutta ei niissä isoa eroa pitäisi olla. Kummankin kyljet on kestävää tekoa ja kummallakin merkillä on omat kannattajajoukkonsa.
Moni muukin merkki ja malli voisi olla hyviä, mutta minulla ei ole niistä omaa kokemusta joten en ala suosittelemaan. Brutalet on kyllä aika rajun näköiset kun niitä katselin Offivarusteessa.
Edit: Pitbulleissa on Boggeria leveämpi jalkavaijeri (tai siis se kumi jalkavaijerissa) joka tulee kiinni vanteeseen, joten varmista etukäteen että vanteiden humppi on riittävän leveä jos Pitbulleihin päädyt. Minulla on Jormalais-beadlockit mutta Pitbullit ei meinaa pysyä Cragarin vanteilla sisäreunasta ja vastaavaa ongelmaa olen nähnyt muillakin. Nyt olen nostanut paineet 0,6 bar tasolle jonka jälkeen renkaat on pysyneet vanteilla. Näillä vanteilla Boggereilla ei ollut ongelmaa 0,2 barin paineillakaan.
Edit2: Tänään mittasin jalan leveyden yhdestä Boggerista ja Pitbullista, ja niissä leveydet meni just toisin päin eli Boggerissa oli leveämpi. Taitaa olla niin paljon heittelyä näissä mitoissa että vaikea sanoa mitään yleispätevää.