![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuosta mutaspoorista kun pumppaatte veden pois niin on takuulla sellaista sitkeää liisteriä ettei kaikki autot mene.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vettä pitää olla vähän, jotta rapa roiskuu näyttävästi yleisölle
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tarvitaan niitä voimakaseja josko sitten. Lucifer taisi heittää korkeimmat ravat mutta silloin olin turvallisemman matkan päässä. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aavistuksen vettä matalemmalle, v8 laulu raikaa paremmin ku ei ole putket veden alla..
![]() ![]() Kait kisapäivänä on samanlainen pesumahdollisuus? Toi kuulemma vastas atomisavea eli ei lähde helpolla.. Se huonopuoli noissa korin ulkopuolella olevissa renkaissa on, että kaikki ravat tulee lasille ja saattaa hiukka roiskua ympäristöönkin.. ![]() ![]() ![]()
__________________
Broken Back Team #1 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Paloauto on Äetsän Kämmäkän ajoalueella monasti erikoisia ajoneuvoja esitelleen G-mersu Eeron. Eero ei edes vie tässä välillä autoaan pois, vaan siellä se odottaa kisoja.
Paloruiskulla savet irtoaa huomattavasti paremmin. Normaali painepesurilla toi peltosavi ei ihan pienellä työllä irtoa. Onneksi vedenottopaikkoja on lähellä sillä jos kisoihin tulee enemmän autoja mitä testipäivänä oli, lietesäiliöllä joudutaan varmaan hakemaan vettä lisää. Tosin heinäkuulle luvatut helteet vähentävät pesun tarvetta. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mitään ei tehdä ennen kuin vasta kisojen alla. Tuo vesi pitää sen sopivasti lepotilassa. Pidettäisiinkö vedenpinta samana mitä se oli harjoituspäivänäkin ja unohdettaisiin lisäpehmittäminen? Toki vähäistä vedenpumppausta kisojen alla vois suorittaa. Meidän mielestä se on jo tollaisenaan sillä rajalla, että mitään suurempia ei paranisi tehdä. Ainakin loppupää on riittävän pehmeä. Ajatus kuitenkin olisi, että osuus ajetaan aina sinne mäkeen asti ja maaliin. Kurottajalla on varmaan muutakin hommaa kuin noukkia jokainen pois spoorista. Ainoa mihin pitäisi puuttua on se, että lähtöviivalta katsottuna vasen reuna on kantavampi. Se voi johtua joko maastosta tai sitten siitä on vain ajettu vähemmän. Sille pitää tehdä pehmitystä mikäli harkitaan tuplalähtöjä. Lopullista päätöstä rinnakkainajosta ei ole vielä tehty. Turvallisuus ennen kaikkea. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Rata BMW | elhapero | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.12.2009 22:07 |
Rata Camaro -67 | O/M/V Muut | 2 | 24.08.2005 06:55 | |
Lahden rata? | Tapahtumat | 6 | 22.10.2003 09:51 | |
Alastaron rata-ajopäivät la 21.9 klo:9-11 ja 13-15 | Tron | Yleiset | 0 | 19.09.2002 07:28 |
Rata-ajot ?? | ZR1 | Yleiset | 0 | 20.03.2002 14:37 |