Sekava ajatus tai ei, kaikki on tervetulleita. Olemme projektin edetessä ja testipäivän jälkeenkin saaneet paljon kehuja ja kannustusta ja se on ollut ehdottoman tärkeää motivaation säilymisen kannalta. Mutta varsinaisia rehellisiä mielipiteitä harrastajien suusta on tullut vähemmän. Sen vuoksi Baxxterin ajatukset oli mielenkiintoista luettavaa. Tässä vastauksia esiin tulleisiin asioihin:
Spoorin pehmitys ajamalla on alkanut tuntumaan meidänkin mielestä parhaimmalta tavalta. Tätä on suositellut muutama muukin. Ajotapoina on suositeltu esim takavedolla kalvamista. Ehdottamasi tapa on yksi lisää. Koneellinen pinnan rikkominen saattaisi tehdä liian upottavan ja mahdollisesti pilata koko työn. Sitä riskiä ei viitsi ottaa.
Spoorin jälkeiset "Wombat Holesit" ovat todellisia HOLEJA! Emme lähde puolustelemaan sitä miksi kuoppien pohjia ei hieman täytetty maalla kun ne kerran liian syviksi tuli kaivettua. Ajaminenkin jäi kun olemme naapureiden vuoksi minimoineet kaiken turhan ääntelyn radalla ennen kisoja. Mutta täytellään niitä hieman ja ajellaan Mitsulla reunat loivemmiksi. Sen jälkeen ne voisivat ehkä olla toimiva osa saviosuutta.
Savikanjoni oli hetken mielijohteesta syntynyt ratkaisu joka ei välttämättä tule koskaan olemaan kaikkien mieleen. Parannellaan sitä täyttämällä liian äkkijyrkkiä kuoppia loivemmiksi. Ei muuta. Jos siitä ei pidetä, sille paikalle olisi hyvä tehdä ensi vuotta varten jotain muuta.
Keinu on Ossin erikoinen. Uskoakseni vain murto-osa suostuu siitä ajamaan vaikka tekisimme minkälaiset reunasuojat. Maavallit reunoille pitäisi olla aika korkeat jotta niistä olisi jotain hyötyä. Haluamme myös säilyttää keinun vieressä tilaa sen ohittamista varten. Tuomarointi pitää perustaa siihen että keinusta ajamalla saa tuntuvaa etua ja ohittamalla normaali arvostelun. Täten keinusta tulisi niin sanottu, käytetään suunnistustermiä, vaarallinen rasti. Hyvitys sen mukainen. Kuramatojen Esan kaltaiset positiivisesti "hullut" tarvitsevat näytönpaikkoja. Tämä voisi olla sellainen. Mutta lisää kommenttia. Kuukausi aikaa.
Rengaskujat ovat PERSEESTÄ! Ossi ajoi Mitsulla isopyöräisten osuuden ja totesi tämän ihan itse. Kyllähän niitä vähän koeajettiin, mutta näin pitkälle täytyi mennä ennen kuin tämäkin asia pystyttiin myöntämään.

Mulla on video jossa mersun savukone huutaa ja sauhuttaa, mutta lopputulos on lähinnä surullista katsottavaa. Rengaskujat tullaan tekemään kokonaan uusiksi ja mainitsemasi betoni rakennusaineena on sangen hyvä vaihtoehto.
Kyllä näistä ongelmista osa on ollut itselläkin tiedossa, mutta niiden myöntäminen ja tosissaan ottaminen vaatii Baxxterin kaltaisten kavereiden kommentteja. Rajansa silläkin tietenkin miten paljon pystytään korjaamaan ja kuinka kauan arvostelua kestetään. Mutta tähän mennessä ei ole tullut vielä yhtään aiheetonta mielipidettä tai huomautusta.