![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() X2
Lainaus:
Toisilla on mahdollisuus tehdä peli kadulle ja toinen melkeen samanlain kilpailuihin jos sikseen tulee. Ehkä kaikilla kikottimilla ei ole tarkoitus ajaa kilpaa Suomalandian sääntöviidakossa jossa säännöt on monella muullakin osalla tosi kuralla ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ..ja vaikka niissä kisoissa ajettaisikin, niin luulisi olevan mahdollista tehdä sellaiset säännöt näinkin marginaaliseen lajiin, jossa annettaisi vähän tilaa järjenkäytölle. Itsekin yhden auton ihan tiellä (parkkiksella ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Liike-energian säännöt hukassa sääntöjen laatijoiltaLainaus:
Ehkä Formula-Offroad pelit tarvitsevat kaaret jotka ovat samoilla säännöillä kuin 200km/h liikuvat 1000kg ralliautot. Suunistus-säännöt: Vaativat myös samat? Kaato tapahtuu yleensä ns. nolla nopeudesta ja maximi nopeus mäen alla voi olla noin 40km/h jos sattuu oikein pitkälle pyörimään. Autojen massat noin 1500-2000kg. Mun mielestä tärkeämpää keskittyä penkkeihin ja miehistön kiinnipysymiseen k.o tapahtuman sattuessa ja siihen että raajat pysyvät auton sisällä, jolloin säästytään pahemilta vahingoilta. Jokainen voi todeta mikä on nopeuden merkitys kineettisen liikenergian kaavassa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Liike-energia PS. Mielestäni: Tällä hetkellä olevien sääntöjen mukaisesta putkesta tehdyt kaaret sääntöjen mukaisilla menetelmillä ovat varmasti turvalliset, maastoautoilla metsässä liikkumiseen kunhan kaadon sattuessa mikään ei lävistä ohjaamoa ja miehistö pysyy sisällä. ps.ps. pahoittelen kommenteistani mutta omasta mielestäni asiaa joka sana, Tarkoitus ei ollu myrkyttää topiccia. Se on jokaisen oma asia kuinka vehkeensä rakentaa, toivottavasti sen ymmärtää myös muut asiaan puuttuneet. YND:lle: Sun projektit on ollut hienoa seurattavaa tällä foorumilla. Ja tästä saa jokainen olla sitä mieltä mitä haluaa ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 14.06.2011 23:45 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Takasin asiaan!
HEI mikäs tän topicin nyt myrkytti??
Eikös noista kaatumarauta asioista ole jo puhuttu naamat vakavina toisissa topiikeissa? Palataampas takasin Laten hienoon Jeeppiin! Minusta ainakin näyttää edelleenkin hyvältä. Anna Late mennä vaan ninku itestäs tuntuu ja näyttää hyvältä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 17.06.2011 19:57 |
#5
|
||||
|
||||
![]() sshiosrhjäae0is-äo49763+409ju n608wå !
hyvää juhannusta vaan juu kaikille
![]() ![]() lava kaarta vähä hitsailin ja lisäilin kaikelaisii ihmeellisiä palikoita. pakarista tuli tuommonen kyhäelmä ku ei ollu ku 1 valmis mutka ni piti jiireillä tehä loput. semmone rst jousto käikäle on tuol auton alla viel. tollasia kulma jäykkäreitä panin ku on nii proon näkösiä ja saa kivasti kuormaliinan koukun noihi. tulevia koitoksia ajatellen nostin jo valmiiks tankin täytön vähä ylemmäs ettei hörppää. snorkkeli ja koneen huohotus pitää viel näpertää.. taka valoille tuli tuollaset taustat, nyt on ampiaisilla ja pikku linnuilla hyvä tehä pesiä tuonne ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]() ON SE HIEANO!
Vidu ku on porno! Alkuperäset valo on kans hyvät!
Mitäs laitat tohon keskelle? Onkos muuten pää kipiä ja suu kuiva??? ![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 27.06.2011 19:14 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Laitas pakoputkeen sitte läppä päähän ettei esim. viskisieppo tee sinne pesää ja toiseks ei syyssateet mee suoraan putkeen ja aiheuta "jänniä asioita" kun pitäs lähtee ajelemaan... Ja muista laittaa se läppä sitten sivulle tohottamaan, niin ei mene kansi rikki kun ajoviima painaa sitä luukkua kiinni (vaikka elokuvissa ne NIIN hienosti painaa sauhua taaksepäin)
Ja meinaatko korjata sähköt niinku DIY-miesten tekeleex vai ihan niinkuin piiloon ja suojaan kuten pitäis???? ![]() ![]() ![]() On se vaan HIANO, kun oikeeta rautaa muokataan!!! Ja takavalot on muuten YBERpornot!!!! Ja OT: - kaaripurnaajat vois perustaa oman topiikin ja tapella siellä eikä toisten projektisivuilla. Kaikki kun ei rakenna kilpureita vaan ihan oman maun mukaan omaan käyttöön!!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
X2
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |