Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.06.2011, 21:14
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

tänää iski töitte jälkee hirvee hinku viel vähä muokata tota lavaa.

nuo kun on nii edullisia nuo wagon orkkis takavalot ni pistin lentävällä vähä pienemmäks ala reunoista ja viskasin lavalle malliks ja eiku taiteilemaan piti keskekaike lähtee renkaita hakee käyttikseen ni jatkuu taas huomen.

tollaset pää kaaren alapäät ja tuollasia lenkkejä hitsailin piki lavaa. kuha irrotan lavan ni hitsuutan kokonaan saumat.





piirtelin tollasia nuolia eiks oo hienoja? häh. taka tuessa on työttömyys valoille paikat ja toinen näyttäs sojottavan yhtä lenkkiä.. mmm makkaraa.. yhet tuubit tulee viel pääkaaresta samaa kohtaa mist alkaa tuo pitkä vaaka putki mikä kiertää bäk valån.

nii juu lava siis lähtee sinkkiin pääkaari+oheis tuetteet ei ku kummiski tulee viel jotai pullonkorkin avaajia hitsattua tuoho ni menis kallis sinkitys sit vituiks.

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.06.2011, 22:40
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Miksi valmiit mutkat kun taivuttamalla tulis oikea


Olisit nyt tehnyt ihan oikean pääkaaren eikä tollaista valmiista mutkista hitsattua. Nää kun ei kelpaa ainakaan trialiin eikä taida suunnistukseenkaan enää kelvata, katuuskottavuutta toki lisäävät . Ja kun nyt vielä putkia laittelet niin laita ainakin oikeat takatuet eikä mitään käsinojia jotka siellä jo näyttäs olevankin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
tänää iski töitte jälkee hirvee hinku viel vähä muokata tota lavaa.

nuo kun on nii edullisia nuo wagon orkkis takavalot ni pistin lentävällä vähä pienemmäks ala reunoista ja viskasin lavalle malliks ja eiku taiteilemaan piti keskekaike lähtee renkaita hakee käyttikseen ni jatkuu taas huomen.

tollaset pää kaaren alapäät ja tuollasia lenkkejä hitsailin piki lavaa. kuha irrotan lavan ni hitsuutan kokonaan saumat.


yhet tuubit tulee viel pääkaaresta samaa kohtaa mist alkaa tuo pitkä vaaka putki mikä kiertää bäk valån.

nii juu lava siis lähtee sinkkiin pääkaari+oheis tuetteet ei ku kummiski tulee viel jotai pullonkorkin avaajia hitsattua tuoho ni menis kallis sinkitys sit vituiks.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.06.2011, 20:11
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Olisit nyt tehnyt ihan oikean pääkaaren eikä tollaista valmiista mutkista hitsattua. Nää kun ei kelpaa ainakaan trialiin eikä taida suunnistukseenkaan enää kelvata, katuuskottavuutta toki lisäävät . Ja kun nyt vielä putkia laittelet niin laita ainakin oikeat takatuet eikä mitään käsinojia jotka siellä jo näyttäs olevankin
Jotkut ajaa maasturilla muutakin kun suunnistusta ja trialia, eipähän nuo luokkahitsarit taida tosiaan hitsaamisesta mitään ymmärtää, kaaresta puuttuu tukilaputkin ja oisko pulttejakin liika vähän. mikä tekee irtoputkista hitsatun heikommaksi jos kunnolla hitsattu, kelpaako lie kuvattunakaan/tarkastettuna ihan virallisesti ?? Kelpaiskohan pääkaari umpitavarasta kun säännöissä puhutaan putkesta ??
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.06.2011, 20:56
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
kaaresta puuttuu tukilaputkin ja oisko pulttejakin liika vähän. mikä tekee irtoputkista hitsatun heikommaksi jos kunnolla hitsattu, kelpaako lie kuvattunakaan/tarkastettuna ihan virallisesti ??

Kelpaiskohan pääkaari umpitavarasta kun säännöissä puhutaan putkesta ??
tuo on kyllä totta! ne tukilaput lokasiivistäki puuttuu alapuolelta! O OU.. jos tosiaan jaksais enempi kiinnostaa nää väittelyt näistä irtomutka hommeleista hitsaisin koe mutka putki palan ja käyttäsin kuvattavana. ei varmaa kyl kelpais.

tai mitä jos tekis huonekalu putkesta, raudottas ja valas täytee betonia?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.06.2011, 20:47
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Olisit nyt tehnyt ihan oikean pääkaaren eikä tollaista valmiista mutkista hitsattua. Nää kun ei kelpaa ainakaan trialiin eikä taida suunnistukseenkaan enää kelvata, katuuskottavuutta toki lisäävät . Ja kun nyt vielä putkia laittelet niin laita ainakin oikeat takatuet eikä mitään käsinojia jotka siellä jo näyttäs olevankin
minkään sortin kisaaminen ei kiinnosta. vain safarointi ja rakentelu.

katuuskottavuuskaan tuskin lisääntyy.

käsinojat on ja pysyy. "oikeat" takatuet ei sopinukkaa suunnitelmiin. hankaloittavat lavalle kulkua liikaa. ja nyt saan kätevästi cupholderin siihe kiinne ja sohva lavalle

pääkaari+takatuet on just sellaset että ne kestää kaataa mettä vauhista nutulleen. eikä sen muuta tarvii kestääkkään.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.06.2011, 21:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Olisit nyt tehnyt ihan oikean pääkaaren eikä tollaista valmiista mutkista hitsattua. Nää kun ei kelpaa ainakaan trialiin eikä taida suunnistukseenkaan enää kelvata, katuuskottavuutta toki lisäävät . Ja kun nyt vielä putkia laittelet niin laita ainakin oikeat takatuet eikä mitään käsinojia jotka siellä jo näyttäs olevankin
Jotkut myös katsoo millaisia kaaria maailmalla tehdään ja miten niiden kanssa autoja kaadetaan. Tuntuu aika usein siltä, että jos mentäisi näitten Suomalaisten trial- tai suunnistusluokkien haistakaa- kaikki- vittu- paskasääntöjen kanssa, niin ei niillä autoilla pystyisi enää edes ajamaan kaverit kyydissä kun ei mahtuisi. Hyvin näyttää kuitenkin porukan "huonosti tehdyt, Suomalaisia sääntöjä täyttämättömät kaaret" kestävän useitakin pyörähdyksiä ympäri kivikossa. Jaa että miksikö? No varmaan juuri siksi että ne voi tehdä monella tapaa hyvin.

Ihan oikeasti, niinkuin joskus olen todennut omassakin rakennustopikissa, ja kuten on monet muutkin todenneet omissaan, että noilla Suomalaisilla kaaripykälillä ei ole niin vitunkaan verran tekemistä sen kanssa kestääkö ne kaaret ihan oikeasti vai ei!!! Ne kaaret voi tehdä vaikka kuinka monella eri tavalla niin, että ne kestää, on turvalliset, ja suojaa silloin kun tarvitaan. Ei tartte olla joka topikissa mankumassa että "Miksi et tehnyt sääntöjen mukaisia?". Vittu, kun ei varmaan porukkaa kiinnosta. Joillakin ihmisillä myös se auton käytettävyys merkkaa jotain. Vittu, että vituttaa!!!

edit: Niin juu, olen kyllä samaa mieltä siitä että kandee ennemmin tehdä mutkat aina taivuttimella jos mahdollista, onhan se kestävämpää. Mutta joskus on pakko käyttää valmiita käyriä kun ei muuten mahdu. Myös tuosta putkien hitsaamisesta; jos sinne kahden liitettävän putken sisään laittaa pykälää pienemmästä sisälle pätkän putkea joka menee ~5cm sauman molemmin puolin ja jättää saumassa reilun raon väliin mikä sitten hitsaamalla kiinni niin ei VARMASTI hajoa ainakaan siitä kohti. Jos vielä poraa liitettäviin putkiin kolme reikää molempiin tulppahitsejä varten niin aina parempi. Ai niin, mutta eihän näin voi tehdä, koska se on Suomalaisten sääntöjen vastaista eikä kestä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 14.06.2011 21:36
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.06.2011, 21:40
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

X2


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Jotkut myös katsoo millaisia kaaria maailmalla tehdään ja miten niiden kanssa autoja kaadetaan. Tuntuu aika usein siltä, että jos mentäisi näitten Suomalaisten trial- tai suunnistusluokkien haistakaa- kaikki- vittu- paskasääntöjen kanssa, niin ei niillä autoilla pystyisi enää edes ajamaan kaverit kyydissä kun ei mahtuisi. Hyvin näyttää kuitenkin porukan "huonosti tehdyt, Suomalaisia sääntöjä täyttämättömät kaaret" kestävän useitakin pyörähdyksiä ympäri kivikossa. Jaa että miksikö? No varmaan juuri siksi että ne voi tehdä monella tapaa hyvin.

Ihan oikeasti, niinkuin joskus olen todennut omassakin rakennustopikissa, ja kuten on monet muutkin todenneet omissaan, että noilla Suomalaisilla kaaripykälillä ei ole niin vitunkaan verran tekemistä sen kanssa kestääkö ne kaaret ihan oikeasti vai ei!!! Ne kaaret voi tehdä vaikka kuinka monella eri tavalla niin, että ne kestää, on turvalliset, ja suojaa silloin kun tarvitaan.

Ei tartte olla joka topikissa mankumassa että "Miksi et tehnyt sääntöjen mukaisia?". Vittu, kun ei varmaan porukkaa kiinnosta. Joillakin ihmisillä myös se auton käytettävyys merkkaa jotain. Vittu, että vituttaa!!!
Ja kaarista valittavat herrat ovat hyvät ja ottavat silmän käteen ja katsovat k.o projektin takana olevassa autossa olevia kaaria viimeisessä kuvassa.
Toisilla on mahdollisuus tehdä peli kadulle ja toinen melkeen samanlain kilpailuihin jos sikseen tulee. Ehkä kaikilla kikottimilla ei ole tarkoitus ajaa kilpaa Suomalandian sääntöviidakossa jossa säännöt on monella muullakin osalla tosi kuralla
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.06.2011, 21:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Ja kaarista valittavat herrat ovat hyvät ja ottavat silmän käteen ja katsovat k.o projektin takana olevassa autossa olevia kaaria viimeisessä kuvassa.
Toisilla on mahdollisuus tehdä peli kadulle ja toinen melkeen samanlain kilpailuihin jos sikseen tulee. Ehkä kaikilla kikottimilla ei ole tarkoitus ajaa kilpaa Suomalandian sääntöviidakossa jossa säännöt on monella muullakin osalla tosi kuralla
Tämäpä kyllä oivallisesti ilmaistu!

..ja vaikka niissä kisoissa ajettaisikin, niin luulisi olevan mahdollista tehdä sellaiset säännöt näinkin marginaaliseen lajiin, jossa annettaisi vähän tilaa järjenkäytölle. Itsekin yhden auton ihan tiellä (parkkiksella ) kaataneena ja totaalisen päreiksi ajaneena tiedän kyllä oikein hyvin, miten tärkeät kunnon kaaret on kaadossa - en yhtään väheksy niiden tarvetta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.06.2011, 22:49
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Liike-energian säännöt hukassa sääntöjen laatijoilta


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tämäpä kyllä oivallisesti ilmaistu!

..ja vaikka niissä kisoissa ajettaisikin, niin luulisi olevan mahdollista tehdä sellaiset säännöt näinkin marginaaliseen lajiin, jossa annettaisi vähän tilaa järjenkäytölle. Itsekin yhden auton ihan tiellä (parkkiksella ) kaataneena ja totaalisen päreiksi ajaneena tiedän kyllä oikein hyvin, miten tärkeät kunnon kaaret on kaadossa - en yhtään väheksy niiden tarvetta.
Täälläkin liputetaan turvallisuuden puolesta mutta silti.
Ehkä Formula-Offroad pelit tarvitsevat kaaret jotka ovat samoilla säännöillä kuin 200km/h liikuvat 1000kg ralliautot.
Suunistus-säännöt: Vaativat myös samat?
Kaato tapahtuu yleensä ns. nolla nopeudesta ja maximi nopeus mäen alla voi olla noin 40km/h jos sattuu oikein pitkälle pyörimään. Autojen massat noin 1500-2000kg.
Mun mielestä tärkeämpää keskittyä penkkeihin ja miehistön kiinnipysymiseen k.o tapahtuman sattuessa ja siihen että raajat pysyvät auton sisällä, jolloin säästytään pahemilta vahingoilta.
Jokainen voi todeta mikä on nopeuden merkitys kineettisen liikenergian kaavassa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liike-energia
PS.
Mielestäni:
Tällä hetkellä olevien sääntöjen mukaisesta putkesta tehdyt kaaret sääntöjen mukaisilla menetelmillä ovat varmasti turvalliset, maastoautoilla metsässä liikkumiseen kunhan kaadon sattuessa mikään ei lävistä ohjaamoa ja miehistö pysyy sisällä.
ps.ps.
pahoittelen kommenteistani mutta omasta mielestäni asiaa joka sana, Tarkoitus ei ollu myrkyttää topiccia.
Se on jokaisen oma asia kuinka vehkeensä rakentaa, toivottavasti sen ymmärtää myös muut asiaan puuttuneet.
YND:lle: Sun projektit on ollut hienoa seurattavaa tällä foorumilla.
Ja tästä saa jokainen olla sitä mieltä mitä haluaa

Viimeksi muokannut H_Nietu : 14.06.2011 23:45
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.06.2011, 23:21
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Takasin asiaan!


HEI mikäs tän topicin nyt myrkytti??
Eikös noista kaatumarauta asioista ole jo puhuttu naamat vakavina toisissa topiikeissa?

Palataampas takasin Laten hienoon Jeeppiin! Minusta ainakin näyttää edelleenkin hyvältä. Anna Late mennä vaan ninku itestäs tuntuu ja näyttää hyvältä.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 17.06.2011 19:57
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 17.08.2012, 21:12
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Olisit nyt tehnyt ihan oikean pääkaaren eikä tollaista valmiista mutkista hitsattua. Nää kun ei kelpaa ainakaan trialiin eikä taida suunnistukseenkaan enää kelvata, katuuskottavuutta toki lisäävät . Ja kun nyt vielä putkia laittelet niin laita ainakin oikeat takatuet eikä mitään käsinojia jotka siellä jo näyttäs olevankin
No voi hyvänen aika, hyvin kelpas idän ihmemaassa, lienee syytä ajella ainoastaan siellä kun näissä suomen tapahtumissa osallistujalistat muutenkin pursuaa autoja.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.08.2012, 19:31
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Varsinkin hra pyrokraatin valmistamia.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 18.08.2012, 19:39
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Talking

Safarointiinhan noi on ihan käypäset


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
No voi hyvänen aika, hyvin kelpas idän ihmemaassa, lienee syytä ajella ainoastaan siellä kun näissä suomen tapahtumissa osallistujalistat muutenkin pursuaa autoja.
En ole väittänytkään etteikö Citymaasturi-tapahtumissa nuokin kaaret kelpaisi vaan todennut että kun muuten viimeisenpäälle hienon pelin rakentaa niin vois samalla vaivalla tehdä ihan oikeatkin kaaret eikä "vesijohtoputkista" pelkkiä lavakaaria kun kerran taidot mainiosti riittäisivät sääntöjenmukaisienkin tekoon
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 18.08.2012, 20:12
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
En ole väittänytkään etteikö Citymaasturi-tapahtumissa nuokin kaaret kelpaisi vaan todennut että kun muuten viimeisenpäälle hienon pelin rakentaa niin vois samalla vaivalla tehdä ihan oikeatkin kaaret eikä "vesijohtoputkista" pelkkiä lavakaaria kun kerran taidot mainiosti riittäisivät sääntöjenmukaisienkin tekoon
No toiset tekee kaaret itseä varten ja toiset sääntöjä varten, jos kaveri työkseen hitsailee esim kerrostalojen ja hallien kantavia rakenteita joissa hiukka enemmän kuormitusta niin eiköhän nuo mutkatkin lie ole läpi hitsautuneet ?? Millos kaariputkista muuten aletaan vaatia ainestodistukset ? Nythän ne voi olla mitä kuraa tahansa.
Kukapa noista maalatuista kaarista tietää millaisista pätkistä ne on tehty jos tekijä osaa asiansa eikä käytä liian tiukkoja kurveja :-)
Mitenköhän Suomeenkin saatais noita Citymaasturitapahtumia, vois olla osallistujia.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 18.08.2012, 20:18
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

eiköhän sovita et kaari keskustelut riittää taas vähäks aikaa ens talvena otetaa sit uusiks ku tulee pikku päivityksiä jeep rintamalla
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 18.08.2012, 21:50
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

nii ja tosiaan sity maasturi tapahtumahan tuo venäjän kisakin oli..
herra pykoraatti voi tulle meiän mukaan joskus omalla ajoneuvolla ajelemaan. tervetuloa!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 06:07 (GMT +2).