Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.06.2011, 12:04
tratok:n Avatar
tratok tratok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.10.09
Sijainti: *
Viestit: 344
Perusasetus

ja takavalot jesarilla kiinni?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.06.2011, 17:27
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tratok Näytä viesti
ja takavalot jesarilla kiinni?
niikun tuosta puuttuu aika vahvasti se osa mihi ne normaalisti kiinnitetään. ja hittoakos mitään kiinnikkeitä vääntelemään ku tulevat tuohon uuteen lavaan sit ihan pysyväis ratkasuna. ja sitäpaitsi oli siin kiepit sähköteittpiäkin...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.06.2011, 21:49
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Hyvin on auto reilussa kuukaudessa muuttunut! Eikös tuosta minimecistä saanu aika hyvin kakkua ulos noin niinku ahtamista ajatellen. Onkos tämä nyt sama kone mitä on noissa vanhoissa 702:ssa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.06.2011, 23:32
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Hyvin on auto reilussa kuukaudessa muuttunut! Eikös tuosta minimecistä saanu aika hyvin kakkua ulos noin niinku ahtamista ajatellen. Onkos tämä nyt sama kone mitä on noissa vanhoissa 702:ssa?
Tämä on 411 B, siinä on 8.0 mm elementit pumpussa, joten ei kuuta saa taivaalta. Ahdetuissa 411 BS koneissa on 9.5 mm elementeillä oleva pumppu. Myös uudemmissa jeep/411 C moottoreissa on isompi pumppu.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.06.2011, 08:35
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Tämä on 411 B, siinä on 8.0 mm elementit pumpussa, joten ei kuuta saa taivaalta. Ahdetuissa 411 BS koneissa on 9.5 mm elementeillä oleva pumppu. Myös uudemmissa jeep/411 C moottoreissa on isompi pumppu.
Eli 702S on tuo isompi pumppu, kaverilla on tuollainen ja tuntuis olevan vetoja hyvin.
Sopiva nykyaikainen hyrrä ja kunnon väläri niin tuostahan saa kovan koneen ja sen vihellyksen kaupan päälle
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.06.2011, 09:28
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Kuljestuskaluston kanssa opittua: siistin turbo-vihelluksen saa aikaan pienilläkin vehkeillä (moottori/turbo siis), kun raottaa sopivasti esim. imusarjan/ahtoputken liitosta esim. korkatuilla kierteilä tai muuten vaan löysällä olevilla pulteilla, sopiva menetelmä tietysti rakenteesta ja tapauksesta riippuen.

Viheltää tosi kivasti ja kuulostaa että nyt se vasta voimansa tunnossa tuo kone on, vaikka mittarin mukaan ei liikota kovinkaan rivakasti. Helppo ja halpa tein-sen-ihan-itse viritys.

-Paavo
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.06.2011, 16:52
keranha keranha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Muhos
Viestit: 255
Perusasetus

^
__________________
Jeep wj V8

www.autotuningkeranen.com
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.06.2011, 22:11
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Kuljestuskaluston kanssa opittua: siistin turbo-vihelluksen saa aikaan pienilläkin vehkeillä (moottori/turbo siis), kun raottaa sopivasti esim. imusarjan/ahtoputken liitosta esim. korkatuilla kierteilä tai muuten vaan löysällä olevilla pulteilla, sopiva menetelmä tietysti rakenteesta ja tapauksesta riippuen.

Viheltää tosi kivasti ja kuulostaa että nyt se vasta voimansa tunnossa tuo kone on, vaikka mittarin mukaan ei liikota kovinkaan rivakasti. Helppo ja halpa tein-sen-ihan-itse viritys.

-Paavo
kiitos paljon viritys ohjeista tässä apu hajonneisiin kierteisiin

http://www.youtube.com/watch?v=4mvT-sxMAuc
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.06.2011, 23:45
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Smile

no juu ollu vähä sellane pika projekti.. mut mitään kiirettä en varsinaisesti oo pitäny

oha tuos viel hitosti hommaa enneku kehtaa ees leimalle tarjota... lava, viel vähä sähköjä, turbo ja jotaki pieniä juttuja...

tänää just spekuloin talli päälikön kans jos laittas tähä nuo volvon porttaalit ja EVO 2 ripellykseen molo GAZin akselit! sit ois se kauan himottu "monsteri" autokin

no kaikki ajallaan mut aihio tuoho monsteri hommaan on jo katottu valmiiks..

lava rupee muute valmistuu. koitan huomen muistaa ottaa kuvia! siintä tulee iha tekiäsä näkönen

tuosta pumpusta en muuta tiiä ku et on aika pienillä elementeillä. ja pitäs tuosta nyt ens alkuun saaha ihan "riittävästi" kaakkeja

en tiiä tottuukoha tuoho poskettomaan vääntöön ikinä! aivan uskomaton fiilis ku päästelee tolla pitki kyliä ku on tuossa kunnossa jo sen verta newttonia et kyl kytkintä ja lootaa vituttaa! tähä meinasin laittaa vähä isomman pallon ku tuoho toiseen ku miusta tuntuu et tuo orkkis kokonen ahistaa........

edittos: sisu kerkeski ensi pumppu hommaan
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.06.2011, 23:58
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Suomalainen diesel 4.2 vetää vähän eri tavalla kuin ameriikkalainen bensa 4.2. Mutta on sitä painoakin enemmän...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.06.2011, 00:15
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Smile

no juu vetää on tuossa pensa vehkeessäki sitä vääntöä mut on tuo iha eri luontonen muuteki. pallon se tosiaan vaatii.. ei miuta kiinnosta patkääkään ne tehot vaan se turpon vihellys!

http://www.youtube.com/watch?v=4HrIVFVCja8
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 12.06.2011 00:36
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 16:00 (GMT +2).