![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() tuossa tutkailin noita pinioneja löyty yksi suoramalli siihen ei ole mahdollista saada sopimaan tuota holkkia mutta tuohon nitro gearin pinioniin kyllä kuuluu tuo holkki pitää koittaa kiristää oikeen jatkovarrella
|
|
||||
|
||||
![]()
Tässä menossa sama rojekti ja koko kropalla saa työskennellä että krymppi menee kasaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jep, murikka kiinni ruuvipenkkiin, ruuvipenkki pulttaamalla pöytään, pöytä kiinni lattiaan proppaamalla -> Kaksi isoa miestä ja kolmen metrin jatkovarsi, niin saatiin se rymppi puristumaan. Se vaan tykkää olla hiukka jäykkä.
|
|
|||
|
|||
![]() OHO, ompa tarvinut voimaa!
Onko nuo krymppiholkit jotain hd-versioita
![]() Tuolla reilun puolen metrin vääntimellä olen vetänyt nuo krympit yksin kiinni, ja ei ole jäänyt mieleen että olis ollut likelläkään jäädä kirimättä. Parilta tarviketoimittajalta ja toyotalta nuo holkit on tullut hommattua. Onko salaisuus, kenen myymät holkit noin jäykkiä? |
|
||||
|
||||
![]()
Tamgearsilta ne tuli... Empä muista yhtään oisko pussissa lukenu ihan toyota?
|
|
||||
|
||||
![]()
tamgearssilta tuo minunkin holkki tuli laitan koko murikan 50tonnin prässin alle painan holkin kasaan jos ei ala luovuttamaan mielestäni tuo on tehty turhan vahvasta aineesta epäilen että jenka pettää mutterista jos väännän vielä tiukemmalle
|
|
||||
|
||||
![]()
tamgearsin kaikki osat tuntuu olevan joko alkuperäsiä tai kestävempiä, parannettuja hd malleja
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei mulla ole ollut edes tammgearsin holkin kanssa ongelmaa, toki se tais
olla tuo hdj:n etuperän holkki sieltä. Mulla ei ole nyt tässä yhtään holkkia näkösällä, mutta tuo linkissä oleva kuva näyttää jotenkin oudolta, muistaakseni toyotan alkuperäinen holkki on jotenkin muodokkaampi? http://www.tamgears.com/Toyota%20HJ6...TO6%202005.JPG Itse tein tuohon bj-40:seen teräksestä holkit, ja shimasin välyksensäätölevyillä niin kuin vanhoissa cruisereissa on. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ;n pinioni | hj6084 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.09.2010 18:19 |
hj:n kk ja rk laakerien kiristys momentti? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.02.2010 00:07 |
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2009 09:58 |
O:bj40:n Taka-akselin pinioni | joni_partala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.04.2008 22:16 |
hj:n eturenkaan laakerien vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2007 14:19 |