![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Sen similevyillä säädettävän tuntee siitä, että se pinjoniakseli
on porttaittain oheneva, siis kun siinä hammaspyörän puoleisessa laakerissa on isompi reikä, niin akseli jatkuu senvahvuisena melkein uloimmalle laakerille asti (siis simmilevyt tulee heti pienemmän laakerin ja binjonin väliin) Sopiko se krymppiholkki siihen akselille, siis ihan siihen isompaan laakeriin asti? jos olis simmeillä säädettävä tuo uloimmainen laakeri, niin krymppiholkki ei varmaan menisi perille asti. Ja tuo maksimi kiristysmomentti on muuten Tosiaan PALJON, itse olen vetänyt nuo kiinni noin 60-70 cm pitkällä vääntimellä, ja murikka sitä varten olevassa penkissä ja pinjonia pidän kiinni laipasta. Kardaanin laippaan olen tehnyt kiinnipitotyökalun, kulmaraudan toiseen laipan reunaan 2 kpl 10mm reikiä noin 6-7 cm päähän toisistaan, ja toiseen väännetään 10 mm pultti+mutteri kiinni, (toimii tukipintana laippaa vasten) ja toiseen pultataan kardaanin laippa kiinni 10mm pultilla. (toimii kaikilla pulttijaoilla) Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 09.06.2011 17:47 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ;n pinioni | hj6084 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.09.2010 18:19 |
| hj:n kk ja rk laakerien kiristys momentti? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.02.2010 00:07 |
| Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2009 09:58 |
| O:bj40:n Taka-akselin pinioni | joni_partala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.04.2008 22:16 |
| hj:n eturenkaan laakerien vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2007 14:19 | |