![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nuo iskarit oli ne järkevämmän hintaset jotka löysin kun itsekkin katselin mutta ehkä vielä tässä vaiheessa liian kalliit mutta ei sinne taida olla mitää bilteman hyllystä "vastaavia" olemassa? Nuo paikollaan olevat on vissiin alkuperäiset ja ne oli kyllä ihan turhat kun käsin nyki edestakaisin niin välillä hurahti 5cm ilman mitään vastusta ![]() Pitäs varmaan jotain tehdä sisemmille murroksille ne on kyllä vähän liian tiukalla niin kumitkin kuin niveletkin. Onkohan minkälainen homma laskea perää ? Lisää projektia pukkaa kun huomasin samalla että toinen etu jarru laahaa ja pöydälle ilmaantu tommonen
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin tämmösillä onnistuu suht helposti, vasen Jimmys tuote, oikea alkuperäinen:
Calminin tuote: |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikö tuo jimmys tuote ole se rauta joka tulee kuskin puolen vetarin juureen ?
Miten ne kumit jonka päällä murikka itessään makaa kun eihän se mahdu laskeutumaan juurikaan kun ottaa siihen apurunkoon kiinni ? Pitää kattoa jos lyhentäis iskarin jatko palat noin 4cm mittasiksi nii sekin jo auttas vähän vaikka siinähän mennään vähä väärään suuntaan kun pitäs maastokelpoisemmaksi saada autoa ![]() Eihän tästä mitään todellista offiautoa ole tarkoitus tehdä mutta kyllä tuolla jo nytkin melko pahaan paikkaan pääsee kiinni. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pinjoni pysyy samassa korkeudessa, eli perä vain "kääntyy"...ja täten putoo vähän alemmas. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikä tuossa aiheutti mahdollisesti perän rikkoutumisen ?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Omasta mielestäni en sitä ajamalla hajoittanut, eli kohtuu varovaiseksi kuskiksi itseni katsoisin...
Mutta Jimmys tuotteen peränlasku sarjan vasemman puolen pusla pettänyt, akselista pettänyt oikealta puolelta kierre...lopputuloksena oikeanpuolen korvakot halki, jonka jälkeen halkes paljon muutakin...eli jossain kohdin safaria olisi porsinut, nyt vain porsi erittäin naurattavassa paikassa. Mikäli poikkeaa rotvallin toiselle puolelle niin suosittelisin askartelemaan tämmöisen: http://www2.izook.com/?page_id=308 Toki noita joku pulju möi 60tollarin hintaan valmiitakin. Pikaisella tutkimisella Jimmys tuotteen peränkääntöön pääsee ihan poraamalla pari reikää lisää, Calminin tuote puottaa jo perää reilummin. Ja jos tykkää rautaa muotoilla niin kohtuullinen homma rakentaa alkuperäisestä vähän tukevampi ja samalla tuuman kääntö perälle. Raportoin omaan tai tähän topiikkiin lisää kunhan asia nousee enemmän esille, nyt menossa pohdinta alumiini vai rauta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitaran korotus ja joustovaran lisäys | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.06.2012 18:31 |
Myyty Iveco kevyt k-a | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.10.2009 18:24 |
Myyty Iveco kevyt k-a | tare | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.08.2009 14:33 |
Kevyt KA kysymyksiä | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 26.01.2009 09:53 |