Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.05.2011, 19:26
kawatus:n Avatar
kawatus kawatus ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 126
Perusasetus

Nuo iskarit oli ne järkevämmän hintaset jotka löysin kun itsekkin katselin mutta ehkä vielä tässä vaiheessa liian kalliit mutta ei sinne taida olla mitää bilteman hyllystä "vastaavia" olemassa? Nuo paikollaan olevat on vissiin alkuperäiset ja ne oli kyllä ihan turhat kun käsin nyki edestakaisin niin välillä hurahti 5cm ilman mitään vastusta

Pitäs varmaan jotain tehdä sisemmille murroksille ne on kyllä vähän liian tiukalla niin kumitkin kuin niveletkin. Onkohan minkälainen homma laskea perää ?

Lisää projektia pukkaa kun huomasin samalla että toinen etu jarru laahaa ja pöydälle ilmaantu tommonen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.06.2011, 19:36
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kawatus Näytä viesti
Onkohan minkälainen homma laskea perää ?
Ainakin tämmösillä onnistuu suht helposti, vasen Jimmys tuote, oikea alkuperäinen:

Calminin tuote:
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.06.2011, 21:17
kawatus:n Avatar
kawatus kawatus ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 126
Perusasetus

Eikö tuo jimmys tuote ole se rauta joka tulee kuskin puolen vetarin juureen ?
Miten ne kumit jonka päällä murikka itessään makaa kun eihän se mahdu laskeutumaan juurikaan kun ottaa siihen apurunkoon kiinni ?

Pitää kattoa jos lyhentäis iskarin jatko palat noin 4cm mittasiksi nii sekin jo auttas vähän vaikka siinähän mennään vähä väärään suuntaan kun pitäs maastokelpoisemmaksi saada autoa
Eihän tästä mitään todellista offiautoa ole tarkoitus tehdä mutta kyllä tuolla jo nytkin melko pahaan paikkaan pääsee kiinni.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.06.2011, 20:26
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kawatus Näytä viesti
Eikö tuo jimmys tuote ole se rauta joka tulee kuskin puolen vetarin juureen ?
Miten ne kumit jonka päällä murikka itessään makaa kun eihän se mahdu laskeutumaan juurikaan kun ottaa siihen apurunkoon kiinni ?
Kuvassa taisi olla vasemman puoleinen kiinnike, vertailen huomenna noita palikoita enemmän...ja tuosta Jimmysin tuotteesta kannattaa pysyä erossa, taisi löytyä yks syy lisää tän etuperän porsimiseen.

Pinjoni pysyy samassa korkeudessa, eli perä vain "kääntyy"...ja täten putoo vähän alemmas.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.06.2011, 21:09
kawatus:n Avatar
kawatus kawatus ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 126
Perusasetus

Mikä tuossa aiheutti mahdollisesti perän rikkoutumisen ?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.06.2011, 21:24
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kawatus Näytä viesti
Mikä tuossa aiheutti mahdollisesti perän rikkoutumisen ?
Omasta mielestäni en sitä ajamalla hajoittanut, eli kohtuu varovaiseksi kuskiksi itseni katsoisin...

Mutta Jimmys tuotteen peränlasku sarjan vasemman puolen pusla pettänyt, akselista pettänyt oikealta puolelta kierre...lopputuloksena oikeanpuolen korvakot halki, jonka jälkeen halkes paljon muutakin...eli jossain kohdin safaria olisi porsinut, nyt vain porsi erittäin naurattavassa paikassa.

Mikäli poikkeaa rotvallin toiselle puolelle niin suosittelisin askartelemaan tämmöisen:
http://www2.izook.com/?page_id=308 Toki noita joku pulju möi 60tollarin hintaan valmiitakin.

Pikaisella tutkimisella Jimmys tuotteen peränkääntöön pääsee ihan poraamalla pari reikää lisää, Calminin tuote puottaa jo perää reilummin. Ja jos tykkää rautaa muotoilla niin kohtuullinen homma rakentaa alkuperäisestä vähän tukevampi ja samalla tuuman kääntö perälle. Raportoin omaan tai tähän topiikkiin lisää kunhan asia nousee enemmän esille, nyt menossa pohdinta alumiini vai rauta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitaran korotus ja joustovaran lisäys uretaani Tekniikka & Jutustelu 14 23.06.2012 18:31
Myyty Iveco kevyt k-a tare O/M/V Ajoneuvot 0 11.10.2009 18:24
Myyty Iveco kevyt k-a tare O/M/V Ajoneuvot 1 24.08.2009 14:33
Kevyt KA kysymyksiä JERKKU Tekniikka & Jutustelu 28 26.01.2009 09:53


Sivu luotu: 07:31 (GMT +2).