![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() makelle ISOOOO kiitos tiedoista... mistäs audista moinen pata löytys jos se olis helpoin asentaa...?
|
||||
|
||||
![]()
vaikka jostain tollasesta. -> http://www.nettiauto.com/audi/80/3987387
tosin 1.6.. mut samapa tuo kai on. kannattaa varmistaa konetyypin perusteella sitten ettei ole "liikaa tehoa" olipa elintenluovuttaja sit mikä tahansa. |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla AAZ kone passatista. Passatin modattu vauhtipyörä jonkun suzukin kytkinlevy ja 413 asetelma ja tais olla väliadapteri jotain 4mm luokkaa ja 413 loota. Öljynputsaria tai laturia ole mitenkään modattu. Syylärihän on passatin oma ja heitetty taakse-sivulle-kuskintaakse veen menoa vauhditettu lisävesipumpulla. Taitaa olla ensinmäinen VW koneella katsastettu suikka ?
|
|
|||
|
|||
![]() kone muutos.
mul on vuonna 1999 muutos katsatettu suzuki samurai. 1.6 td wv.
|
|
|||
|
|||
![]() Erilainen tahi erikoinen?
tuo veevee / audi moottori on varmasti paras ja helpoin, mutta mitäs jos kuvitteellin henkilö keski-suomesta ehdottaisi pienempää dieseliä. Nissan Micra 1,5l ? Pösö 106 1,5l ? En sitten tiedä onko nämä edes kevyempiä kuin tuo volkkari. Minähän en ole ajanut metsässä vielä kuin armeijan kuorma-autoilla mutta jotenkin vaan tuntuis että kW määrän ei tarvii ihan mieletön olla jos haluaa päästä tien toisella puolella pikkasen pöristelemään.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() tosi harvinainen mosa kun ei tarvikkeena saa edes kansipahvia ja öljynsuodatinkin oli hankala löytää, en oo itekkään nähny kuin ton yhen joka mulle vahingossa kulkeutui. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mun piti liittää siihen VW 1,6 dieselin automaattiloota, mutta ei mene ilman adapteria niin on jäänyt rakentelut kesken. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oisko jollain kuvaa miten ootte ton Suzukin vauhtipyörä modannu et sen saa keskitettyä VW 1.9 aaz perään.
Meillä olis tuo homma nyt edessä ja pähkäillään miten sen järkevästi tekis . |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu O: suzukin pääkaari | ukkonen7 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 24.08.2009 14:53 |
Ostettu Suzukin sivulasi | chemos | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.07.2009 20:35 |
O:Suzukin perä | Jarcca | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.08.2006 09:13 |
Suzukin safarivarustus | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 31.07.2006 09:21 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |