Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.05.2011, 11:47
KingKong KingKong ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 132
Perusasetus

eikös ne meinannu et suikan tehtaalta 1,9 kiisselinä lähteneet ois ollu söpön koneella...
itte en henk.koht. pidä ranskalaisista ku sinapilla ja ketsupilla maustettuna...

__________________
-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.05.2011, 12:14
Taisto:n Avatar
Taisto Taisto ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.11.04
Sijainti: Nurmijärvi, .
Viestit: 1.003
Perusasetus

http://i259.photobucket.com/albums/h..._small_786.jpg

http://www.b4x4.no/om-dieseldyret/

Onko tuossa alimmassa linkissa nyt aito tehdasdiesel vai onko sekin dieselöitu?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.05.2011, 14:38
pugisti
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KingKong Näytä viesti
eikös ne meinannu et suikan tehtaalta 1,9 kiisselinä lähteneet ois ollu söpön koneella...
itte en henk.koht. pidä ranskalaisista ku sinapilla ja ketsupilla maustettuna...
Niin minäkin olen kuullut, ei vaan kotimaan kamaralla taida olla yhtään sellaista. Mitenkähän niissä on sovitettu kone ja laatikko yhteen, välilaipalla vai hitsatulla kopalla?
Tuo XUD9 on seuraavaksi lujin kone heti vanhojen mursun patojen jälkeen. Omassa pihassa on noita tirsselipösöjä (405, 306, 205) tällähetkellä viisi ja kaikissa yli puolimiljoonaa mittarissa, parhaassa 1,2 miljoonaa ja todistettavasti konetta ei ole ikinä aukaistu (ollut vaarilla uudesta saakka). Voimaakin niistä saa ruuvattua ainakin saman kuin kolinavaunutehtaan koneista.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.05.2011, 18:31
4WD 4WD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.04
Sijainti: Lounais-Suomi, Finland.
Viestit: 434
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pugisti Näytä viesti
Niin minäkin olen kuullut, ei vaan kotimaan kamaralla taida olla yhtään sellaista. Mitenkähän niissä on sovitettu kone ja laatikko yhteen, välilaipalla vai hitsatulla kopalla?
Samurai 1.9 TD:ssä on sovitelaippa moottorin ja vaihteiston välissä(paksuus n 31mm). Vaihteisto on päällepäin hyvin samannäköinen kuin 413:n tai bensa samurain laatikko. Kytkinpoljin on huomattavasti raskaampi käyttää kuin bensasamurain, joten paineasetelma ja kytkinlevy lienee erilaiset kuin bensamallissa.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.05.2011, 19:56
KingKong KingKong ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 132
Perusasetus

tällä palstalla muutama henk. tiisselöiny suskasa joten kaipailisin heiltä tietoja mitä ylempänä kyselin vai onko kaikki ponnistamassa tuotoksiaan rapakossa...?
__________________
-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu O: suzukin pääkaari ukkonen7 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 24.08.2009 14:53
Ostettu Suzukin sivulasi chemos O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.07.2009 20:35
O:Suzukin perä Jarcca O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.08.2006 09:13
Suzukin safarivarustus asentaja Tekniikka & Jutustelu 9 31.07.2006 09:21
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52


Sivu luotu: 08:06 (GMT +2).