![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() kone muutos.mul on vuonna 1999 muutos katsatettu suzuki samurai. 1.6 td wv.
|
|
|||
|
|||
![]() Erilainen tahi erikoinen?
tuo veevee / audi moottori on varmasti paras ja helpoin, mutta mitäs jos kuvitteellin henkilö keski-suomesta ehdottaisi pienempää dieseliä. Nissan Micra 1,5l ? Pösö 106 1,5l ? En sitten tiedä onko nämä edes kevyempiä kuin tuo volkkari. Minähän en ole ajanut metsässä vielä kuin armeijan kuorma-autoilla mutta jotenkin vaan tuntuis että kW määrän ei tarvii ihan mieletön olla jos haluaa päästä tien toisella puolella pikkasen pöristelemään.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() tosi harvinainen mosa kun ei tarvikkeena saa edes kansipahvia ja öljynsuodatinkin oli hankala löytää, en oo itekkään nähny kuin ton yhen joka mulle vahingossa kulkeutui. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mun piti liittää siihen VW 1,6 dieselin automaattiloota, mutta ei mene ilman adapteria niin on jäänyt rakentelut kesken. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oisko jollain kuvaa miten ootte ton Suzukin vauhtipyörä modannu et sen saa keskitettyä VW 1.9 aaz perään.
Meillä olis tuo homma nyt edessä ja pähkäillään miten sen järkevästi tekis . |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu O: suzukin pääkaari | ukkonen7 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 24.08.2009 14:53 |
Ostettu Suzukin sivulasi | chemos | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.07.2009 20:35 |
O:Suzukin perä | Jarcca | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.08.2006 09:13 |
Suzukin safarivarustus | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 31.07.2006 09:21 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |