Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.05.2011, 11:05
rasavil rasavil ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 25.11.07
Sijainti: .NUMMELA
Smile

kone muutos.

mul on vuonna 1999 muutos katsatettu suzuki samurai. 1.6 td wv.

Vastaa lainaten
Vanha 26.05.2011, 10:55
Deluxe66 Deluxe66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 25.02.10
Sijainti: Äänekoski
Perusasetus

Erilainen tahi erikoinen?

tuo veevee / audi moottori on varmasti paras ja helpoin, mutta mitäs jos kuvitteellin henkilö keski-suomesta ehdottaisi pienempää dieseliä. Nissan Micra 1,5l ? Pösö 106 1,5l ? En sitten tiedä onko nämä edes kevyempiä kuin tuo volkkari. Minähän en ole ajanut metsässä vielä kuin armeijan kuorma-autoilla mutta jotenkin vaan tuntuis että kW määrän ei tarvii ihan mieletön olla jos haluaa päästä tien toisella puolella pikkasen pöristelemään.
Vanha 26.05.2011, 11:24
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Deluxe66 Näytä viesti
tuo veevee / audi moottori on varmasti paras ja helpoin, mutta mitäs jos kuvitteellin henkilö keski-suomesta ehdottaisi pienempää dieseliä. Nissan Micra 1,5l ? Pösö 106 1,5l ?
nii tai jos tosiaan haluaa hullutella nii vw.n 1.3d tyypiltään MN.. muutamien polojen nokalta löytyy.. 45hv ja vääntöä tuskin sen enempää.. mulla o sellanen tossa putkihärdellissä ja kohta se joutaa eläkkeelle 1.6td:n tieltä.
tosi harvinainen mosa kun ei tarvikkeena saa edes kansipahvia ja öljynsuodatinkin oli hankala löytää, en oo itekkään nähny kuin ton yhen joka mulle vahingossa kulkeutui.
Vastaa lainaten
Vanha 03.12.2023, 23:18
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
nii tai jos tosiaan haluaa hullutella nii vw.n 1.3d tyypiltään MN.. muutamien polojen nokalta löytyy.. 45hv ja vääntöä tuskin sen enempää.. mulla o sellanen tossa putkihärdellissä ja kohta se joutaa eläkkeelle 1.6td:n tieltä.
tosi harvinainen mosa kun ei tarvikkeena saa edes kansipahvia ja öljynsuodatinkin oli hankala löytää, en oo itekkään nähny kuin ton yhen joka mulle vahingossa kulkeutui.
Täältä löytyy myös polosen 1,3 dieselikone irtonaisena. Oli taannoin käynnissä mutta syöttöpumppu vuotaa niin kovaa että pitäisi vaihdella akselien tiivisteet. Kuulemma hyvin vähän ajettu, peräkolariautosta purettu ja kauan ollut hyllyssä. Startti uusittu ja nokkahihna vaihdettu. Huomasin, että osia ei oikein varaosaliikkeistä tunnu enää löytyvän.

Mun piti liittää siihen VW 1,6 dieselin automaattiloota, mutta ei mene ilman adapteria niin on jäänyt rakentelut kesken.
Vastaa lainaten
Vanha 26.05.2011, 16:24
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rasavil Näytä viesti
mul on vuonna 1999 muutos katsatettu suzuki samurai. 1.6 td wv.
Jaa vai tuolloin jo on tehty eka wv:n koneen siirto istutus suikkaan Onkohan 1,9 td muut laittanut ennemmin kuin mulla ? Ihan noin niinkun mielekiinnolla vaan utelen
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2023, 19:18
savlari savlari ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 08.11.06
Sijainti: salo, Finland.
Perusasetus

Oisko jollain kuvaa miten ootte ton Suzukin vauhtipyörä modannu et sen saa keskitettyä VW 1.9 aaz perään.
Meillä olis tuo homma nyt edessä ja pähkäillään miten sen järkevästi tekis .
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu O: suzukin pääkaari ukkonen7 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 24.08.2009 14:53
Ostettu Suzukin sivulasi chemos O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.07.2009 20:35
O:Suzukin perä Jarcca O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.08.2006 09:13
Suzukin safarivarustus asentaja Tekniikka & Jutustelu 9 31.07.2006 09:21
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52

Sivu luotu: 01:35 (GMT +2).