![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tarkasta suutinputkien lähdössä olevat takaiskut elikkäs delivery valvet http://postimage.org/image/rmdi5o9w/ Niiden paskaisuus tekee noin, osa naftasta iskee takaisin putkesta pumppuun päin ja sekottaa koko hommaa petski nyybi
|
|
||||
|
||||
![]()
ootkos kattonu uudestaan onko suodatin taas puolillaan? ja vaihdoitko siis vain osan suutinkärjistä? jos vaihdoit vain osan, niin tarkastutitko avauspaineen ja ruiskutuskuvion vanhoista suuttimista? jos 4/6 suuttimesta on vuotanu, niin tuskin ne 2 viimistäkään priimoja on. oletuksena että ne on saman ikäsiä.
ja miks dieseli piiputtais sinistä jos ei naftaa saa tarpeeksi? eikö se ole palamaton diesel mikä sinisenä savuaa, pumpun ennakot pielessä tai huono suutinkärki, ei painetta tarpeeksi. tai vaihtoehtosesti puristuspainetta uupuu.
rocky projekti odottaa kesää. Viimeksi muokannut santikko : 18.05.2011 20:01 |
|
||||
|
||||
![]()
Näköjään huomiseks pitää taas tehdä muistilista..
![]()
|
||||
|
||||
![]()
niin vähän menin tossa ajatusteni edelle, eli jos se suodatin tyhjenee niin vaikuttais siirtopumppu ongelmalta.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollu jokasessa gr,ssä toi suodatin ongelma kun polkasee reilummin ni rupee röpeltämään ja tulee kaaameesti sinistä ja suodatin on ollut hyvin vajaa mut siitä on aina selvitty uudella suodattimella myös tuossa kyseisessä autossa.
|
||||
|
||||
![]()
Tietää taas mihin tilinsä perjantaina käyttää, pitääpä käydä suodatin kaupoilla silloin..
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä ne ennakot ei voi olla ihan mitä sattuu...tai no pumpun ajoitukset tms. säädöt saa olla ihan viturallaa oikein tosissaan ja silti koneet käy jotenkuten ja autot liikkuu mutta että vehkeet toimisi siten kuin pitää niin silloin säädöt kohdilleen. Niin ja suutinten alle kannattaa kuulemma aina laittaa uudet lämpölevytkin kun niitä käyttää irti, tähänki oli vissiin joku järkiperuste
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ostin sitten kaikkiin suuttimiin uudet kärjet ja käytin dieselkorjaamolla paineet säädettävänä. Ennen remonttia siis kaksi 2/6 vuosi ja tästä syystä remontti alkoi. Tarvii tosiaan mittauttaa noi paineet, ennakot voi olla tällä hetkellä ihan mitä sattuu, kun sitä koitin muuttaa, mutta kaveri sanoi, että ennakkoa voi olla niin paljon että meinaa keittää, siitä sitten kääntää takaspäin, meinaan vaan kun en omista heittokelloa..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:pätkä patrolin pska kori. | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.12.2007 20:32 |
O:pätkä patrolin takakardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2006 10:04 | |
Käykö pätkä Patrolin takakehät/alatakakulmat.....? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2006 22:05 |
Lämppärin ilmaaminen | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 20:26 |
O: Pätkä patrolin kardaanit ja vetarit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.03.2006 20:11 |