![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Näköjään huomiseks pitää taas tehdä muistilista.. ![]()
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
niin vähän menin tossa ajatusteni edelle, eli jos se suodatin tyhjenee niin vaikuttais siirtopumppu ongelmalta.
![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollu jokasessa gr,ssä toi suodatin ongelma kun polkasee reilummin ni rupee röpeltämään ja tulee kaaameesti sinistä ja suodatin on ollut hyvin vajaa mut siitä on aina selvitty uudella suodattimella myös tuossa kyseisessä autossa.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tietää taas mihin tilinsä perjantaina käyttää, pitääpä käydä suodatin kaupoilla silloin..
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä ne ennakot ei voi olla ihan mitä sattuu...tai no pumpun ajoitukset tms. säädöt saa olla ihan viturallaa oikein tosissaan ja silti koneet käy jotenkuten ja autot liikkuu mutta että vehkeet toimisi siten kuin pitää niin silloin säädöt kohdilleen. Niin ja suutinten alle kannattaa kuulemma aina laittaa uudet lämpölevytkin kun niitä käyttää irti, tähänki oli vissiin joku järkiperuste
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tankin huohotinlinja tukossa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Paljonkos tällä on ajettu??
Joskus suutin rempan jälkeen ei vanha ruiskutuspumppu enää jaksa antaa painetta riittävästi että suihkut aukeaisi. Eli pumppu seuraavaksi pajalle,ja mielelään sitten asennus ammattilaisen toimesta. Toinen juttu on ne takaiskut,eli jos sinne on putkien irrallaan ollessa päässyt atomin puolikas likaa niin ei ne enää toimi. Ja jos se likahippu on päässyt suuttimeen niin ei se toimi enää sekään,eli niiden kahden suuttimen toimimattomuuden syy oli kenties se. Jos suuttimet on käyny pajalla niin ne on nyt varmaan kunnossa, kun niissäkin vaikuttaa jopa se hapettuma jota jää sinne olakkeeseen mihin ne kärjet vastaa, eli jos se kärki on hitusenkin kierossa nii jumii joka auki tai kiinni tai sille välille. Ja savun määrä ei välttämättä kerro muuta kuin sen että palaminen on pielessä. Jos tämä on ajosta jäänyt niin kyllä vika on luultatavasti lähellä sitä mitä on korjattu. Tosin on noissa omissakin romuissa ollu jos jonkin näköistä asennuksenjälkeistä konplikaatiota.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:pätkä patrolin pska kori. | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.12.2007 20:32 |
O:pätkä patrolin takakardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2006 10:04 | |
Käykö pätkä Patrolin takakehät/alatakakulmat.....? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2006 22:05 |
Lämppärin ilmaaminen | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 20:26 |
O: Pätkä patrolin kardaanit ja vetarit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.03.2006 20:11 |