![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 1. menee muutoskatsastuksella, mukaan kannattaa ottaa yks lappu joka täälläki paljo pyöriny (laitan linkin tuonnempana ku kerkeen ettiä, jos joku ei ehdi ensin) josta näkyy verrokkimallien tehot. SJ410:ssä tosin loppuu akselimassat kesken, joten joutuu laittamaan esim. kavennetut Toyotan akselit ja käyttämään sit niiden akselimassoja. SJ410 kaipaa myös ainakin kallistuksenvakaajat ja jarrutehostimen. 2. Volsun 1,9 TD AAZ '91-'97 laitettu vaikka minkä keulille, tai 1,6 TD samalta ajalta 3. - 5. Make_LJ osaa vastata tähän tarkemmin (ja tän tiedon kaipaan itekki ku kohta alotan vastaavan urakan) ![]()
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vauhtipyörän saa suzukin omasta kun tekee siihen vw pulttijaon. Tai sitten etsii vw 210mm vauhtipyörän ja siihen sopivan asetelman ja sit siihen vitaran levy vähän sorvattuna + suzukin startin kehä istutettuna
![]()
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja tässä se lappunen joka kannattaa kuskata konttorille mukana.
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
mites se vauhtipyörä. ku tyhmä pää aattelee et kai siin mitat pittää olla aika kohallaan ku tulee viel koneen ja laatikon väliin sovitelevy et sattuu kytkinakselin mittaki kohalleen...
__________________
-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi- |
#5
|
|||
|
|||
![]() tiisseli suzuki
Mulla on sj 410 johon laitettu vw golfin2 1.6 kiisseli, muutos,sarja tilattu amerikasta. Hyvin pelaa ja tuo mukavasti vääntöä eikä välttämättä tarvii lootaa välittää. Turbo on tuossa koneessa turha ainakin mettä ajossa, tuokin on muutoskatsastettu turbolle, mutta otettu pois kun ei tarvetta ollut.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kokemusta pösön 1,9 nokilekan asentamisesta suitsuttimen nokalle? Lähinnä sopiva kytkin/vauhtipyörä yhdistelmä askarruttaa, sovitelaipan askartelee kyllä muutamassa illassa. Pihassa olisi muutama kulkine (ei tosin yhtään sutsukia), joista voisi etsiä sopivaa levyä jos tietäisi suikan kytkiakselin boorien lukumäärän ja mitat (halkaisija päältä/pohjalta). Kestääkös sj:n oma laatikko tuollaisen turbotirsselin huimaa vääntöä ja huipputehoa vai olisiko parempi esim. ruotsinlaivan (volvo) 5-lovinen laatikko + suikan jakis?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
eikös ne meinannu et suikan tehtaalta 1,9 kiisselinä lähteneet ois ollu söpön koneella...
itte en henk.koht. pidä ranskalaisista ku sinapilla ja ketsupilla maustettuna...
__________________
-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu O: suzukin pääkaari | ukkonen7 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 24.08.2009 14:53 |
Ostettu Suzukin sivulasi | chemos | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.07.2009 20:35 |
O:Suzukin perä | Jarcca | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.08.2006 09:13 |
Suzukin safarivarustus | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 31.07.2006 09:21 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |