![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt olisi testiajo suoritettu. Silikooni putkien saatavuuden kanssa oli isoja ongelmia, ottaa aivoon nuo nettikaupat jotka ilmoittaa että on tavara hyllyssä ja kun tilaat niin tavara lähtee tulemaan jostain ampupampiasta. Muuten ei isompia vastuksia ja perinteinen viritys markinaalikin taisi tulla täytettyä kun tehot ei laskenut yli kymmentä prosenttia. Saas nähdä riittäkö tehot tuossa kennossa. Tilaa oli riittäväst, maskiakaan ei tarvinnut leikellä. Kahden akun kanssa olisi varmasti tila loppunut. Tuli sitten haettua vielä mehukaupasta isojenpoikien kehumaa märkää vettä. Yhtäkkiä näyttäisi ettei tuo vakio turbo jaksa puhkua paljoakaan yli kiloa, mutta silti muutos tehoissa huomattava vakioon 0.65 verrattuna.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on auto koe ponnistettu uusilla kilkkeillä.Tuli käytyä ajamassa offirossia leikisti, täysiä. Lämmöt pysy kurissa verrattuna entisiin litkuihin tosi hienosti. Eli voin suositella märkää vettä.
Muutenkin auto toimi omasta mielestä loistavasti kun ottaa huomioon että yritettiin kiiruhtaa kaks tuntia siihen täysin sopimattomalla välineellä. Ainoat osat jotka veti herneet hommasta oli etu puslat ja coolerin flekti. Ensin mainitut meni varmaan vanhuuttaan, en ole vielä kerennyt tutkia ja flekti ei vaan tykännyt että se survotaan kahtakymppiä paskalampeen. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tällainen kysymys tuli mieleen että lisäsitkö suoraan norminesteeseen tuon water wetterin vai vaihdoitko samalla punaiset nesteet koneeseen. Mietin että pitäis itselle ostaa tuota kans mutta vähän arvelutti tuo motonetin sivuilla oleva teksti
Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mömmö ku mömmö käy.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Juuri näin. Sopii yhteen myös normi vihreen nesteen kanssa, Ainut vaan että siinä vaiheessa ollaan vasta normaali veden jäähdytys tehossa. Minulla tällä hetkellä autossa water wetterin ja veden seos. Talveksi sitten laitetaan jotain milkä kestää pikkusen kylmääkin, elikkäs inugel. Mielenkiintoista nähdä ero nuiden kahden välillä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei se seissy kuin vajaan neljävuotta. Ja heti tänään pistin uuden akun voimin tulille. Kerrasta käymään ja liikuttelua omin voimin. Tavoitteena ois leima ja itämaan vierailu ennen lumien tuloa. Hidasta tää tekeminen samasta syystä kuin miksi auto on seissy, työt haittaa huvituksia.
Jonkun verran ajattelin parantaa myös varusteita kuten uutta vinssiä(vanha jumissa), jakolootaan välitystä, kattotelinettä ja jos tuohon takapäähän sais jonkin moisen tasonsäädön kuorman mukaan, joko typpihytkyttimillä tai ilmapusseilla. Saas nähdä mitä tulee, sanomista ainakin.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jeps. Nyt kuulostaa hyvältä.. Pari pikkusta talli iltaa ja lehemä on taas hengissä.
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
no niin portto heränny henkiin!
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |