![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hieno on peli, onkos siihen pantu jotai pellin alle ku on tollai scuuppi? Onkos muuten pysyny kuosis?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Cooleri ois joskus tarkotus pistää pötkölleen tuohon skuupin alle. Mikä oli kiva hoksata niin konetila jäähty siedettäväksi pelkällä reijällä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mahtavan näkönen vehje
![]() ![]()
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä" Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
se maalaus ei ollu ihan niin helppo juttu ku luulis, kahdelta mieheltä meni ilta baaris, yö maalates ja sit yhdeltä mieheltä seuraava päivä korjates... Mut hauskaa oli, ja teema oli päätetty jo aiemmin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Coolerin asennusta
Elikkäs auto toiminut lähes murheitta joten yritetään lisätään tehoja.
Kuvasta puuttuu kaikki putket ja letkut. Paikka coolerille löytyi helposti. Ainoastaan paisunta säiliö joutuu muuttamaan. Samalla oli nätti vaihtaa jako pään kilkkeet. Takalasin lämittimen katkaisia pääsi uusio käyttöön ohjaamaan vesipumppua ja flektiä. Ahdasta on. Talli on tämmöinen maan läheinen malli. Muutama putki on vielä postin hoteissa ettei päässyt vielä vappu ajelulle mutta jahka ne tulee ja saa homman valmiiksi niin kirjoitellaan lisää. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olisi testiajo suoritettu. Silikooni putkien saatavuuden kanssa oli isoja ongelmia, ottaa aivoon nuo nettikaupat jotka ilmoittaa että on tavara hyllyssä ja kun tilaat niin tavara lähtee tulemaan jostain ampupampiasta.
Muuten ei isompia vastuksia ja perinteinen viritys markinaalikin taisi tulla täytettyä kun tehot ei laskenut yli kymmentä prosenttia. Saas nähdä riittäkö tehot tuossa kennossa. Tilaa oli riittäväst, maskiakaan ei tarvinnut leikellä. Kahden akun kanssa olisi varmasti tila loppunut. Tuli sitten haettua vielä mehukaupasta isojenpoikien kehumaa märkää vettä. Yhtäkkiä näyttäisi ettei tuo vakio turbo jaksa puhkua paljoakaan yli kiloa, mutta silti muutos tehoissa huomattava vakioon 0.65 verrattuna. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on auto koe ponnistettu uusilla kilkkeillä.Tuli käytyä ajamassa offirossia leikisti, täysiä. Lämmöt pysy kurissa verrattuna entisiin litkuihin tosi hienosti. Eli voin suositella märkää vettä.
Muutenkin auto toimi omasta mielestä loistavasti kun ottaa huomioon että yritettiin kiiruhtaa kaks tuntia siihen täysin sopimattomalla välineellä. Ainoat osat jotka veti herneet hommasta oli etu puslat ja coolerin flekti. Ensin mainitut meni varmaan vanhuuttaan, en ole vielä kerennyt tutkia ja flekti ei vaan tykännyt että se survotaan kahtakymppiä paskalampeen. ![]() |