Voi jehna.. täähän ei vissiin ole kuin sadastuhannes ostanko vai enkä HJ vs. pajero..
Kerran huoltoauto = aina huoltoauto eikä muutu miksikään ilman verojen maksua oli se sitten se auton raato vaikka kullasta naputeltu ja hunajalla verotettu, Huoltoauto -> henkilöautoksi niin verottaja läppäsee autoveron maksuun ja summa on se mikä siinä autossa oli veroa uutena ensirekisteröintihetkellä, ei tämänpäiovän taulukoiden mukaan.
Vittuko tätäki jauhetaan 3 krt/vko.....
HJ on tojota ja se o iha vitun jumala ko se o tehtaalla jo täyfdelliseksi raksattu offiautoksi, tossaki o boggerit ja vinssit eessä takana ja katolla ja takapenkillä, turpo fixattu -95 ja ei oo ajettu ku 809 tkm ja vaan 12K€.. halapa.... ja pajero o se runkkari missä ei mikää kestä eikä tota tojoakaan oo hitsattu ku puskureiden välistä vaan 30 vuotta....
Aloittajalle.
SE auto tulee sulle, sun käyttöös.... tee se valintas ihan sen perusteella eläkä sen perusteella mitä netissä kerrotaan...
Tai jos haluut paskan pajeron jolle ei viim n. 100 tkm aikana oo tehty ku perushuollot niin osta toi mun raato pois... saat sen vaan halvalla vaikka 30 K€ in cash....
Jarrut siinä jo vähä vinkuu ku o orkkispalat vissii lopussa...
ottaisko unta vai kaljaa....
|