![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Nyt yleisesti syöttöpumpusta: syötön määrä 0-maksimi välillä määritellään mekaanisesti seuraavista arvoista: Kaasuvivun asento, pyörimisnopeus, ahto- paine ja hivenen lämpötila. (YLEISTETTY, ja ennakon säätö unohdettu yms) Jos tuo pumppu ei saa koskaan pyyntöä täydelle teholle, (siis vipu ei pyöräh- dä max-asentoon), niin pieni japsi ingineeri on suunnitellut sen siten, että silloin mennään herkuttelemalla, eikä savutella. Joten voisitko tarkistaa tuon kaasupoljin-pumpun päällä oleva kaasutanko:- liikeyhdistelmän ihan periaatteen vuoksi? (sorry, mutta se on PAKKO toimia- niin kuin se yleensä toimii, jos meinaa saada tuon kombinaation toimimaan) Minulla on edelleen epäilys, että tuossa on nyt vastaava tilanne kuin taannoin mainostettiin kaasupolkimen liikkeenrajoitinta, ettei polinta saa painettua yli puolenvälin ![]() pienentämiseksi ![]() Ja sitten kun olet saanut nuo perusasiat tarkastettua, niin sitten voitas alkaa hifistelemään polttoainelinjojen painehäviöillä ja noilla muilla paljon helpommilla yksityiskohdilla....
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no niin nyt savua näkyvissä
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko siinä vielä tavallinen pakoputki vai avarampi?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
orkkis. tarkotus on kyllä tehdä avarampi mallia kylki putki
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos jota kuta kiinnostaa niin linkin alta löytyy pieni koe kiihdytys video.
http://www.youtube.com/watch?v=8wymbskYwpk eli kertaan vielä mitä tohon on tehty, syöttöä käännetty noin 2,5 melkein osuu kaasuvipu pumpun runkoon ( tyhjäkäynnin säätö pultti ja mutteri ei ole enää paikallaan ) tuli huomattuu että kun liikaa kääntää syöttöjä niin kierrokset jää huutaa ku painaa kaasua, ja mulla kun on automaatti niin veto jää päälle. Kara hiotto jyrkemmäksi ja rajotin holkki poistettu, välijäähdytin volvo v40 tdi:stä joku a4 paperin kokonen, filtteri vaihettu. turbo ruuvi ja ahdot 1,1bar. ihan tyytyväinen kiihtyvyyteen, painoon ja ilmanvastukseen nähden. vielä olis edessä putkisto rakennus. Viimeksi muokannut pajerotdic : 05.05.2011 18:08 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Seuraava topic: Miksi vesi lentää paisuntasäiliöstä aina kun vedättää?
![]() Saattaapi vakiohyrrällä olla hiukan paine/lämpökuormaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tyhjäkäynnin säätö hj | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2008 07:06 |
Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
Ahtopaineen nosto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 21:39 | |
Pajeron (2.5TD) -90 ahtopaineen säädin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2004 09:35 |