![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kokeile vähentää vielä painetta, ois mielenkiintoista nähä milloin creepy alkaa painumaan. Joskus muuten pirateksella oli juttua kuinka "sisäänajoivat" uusia renkaita ultramatalilla paineilla, jonka jälkeen alkoi kumit elämään reilusti paremmin ja paineita pysty nostamaan jolloin rengas pysy paremmin vanteella, ollen silti joustava.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() creepyn painuminen...
tässä paineet jo aika alhaalla 37" rinkulassa... en muista varmaks paljonko painetta oli mutta alhaalla kuitenkin... jossain 0.3-0.4.. ehkä... hj:n alla... ja kuva oli otettu alaspäin kääntyvässä paikassa missä paino ko renkalla hyvin pitkälle.
Viimeksi muokannut metsienmies : 07.04.2011 09:14 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Volvolla olen ajellut joskus karvan alle 0.5 paineilla, painuu Creepy jo pikkuisen. Sivuttain vinssatessa meneekin ihan makkaralle mutta ei oo ainakaan V:n vanteelta irronnut, ja onhan mulla sisäkumitkin. Jollain 0.5-0.7 paineilla useimmiten, ei oo kyllä mitenkään liian pehmeät.
![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ostin vanhan vedenkeittimen tilalle pikkasen isomman. Tulee samalla vähä blingblingiä konehuoneeseen.
Yks vesi proppu siihen pitää vaihtaa. Edellinen omistaja oli siihen uudet proput kone rempan yhteydessä laittanu, mutta mikä lie valmistusvikanen ollu kun parin vuoden jälkeen jo vuotaa. Pitihän sitä käydä taas lumikasassa ruopimassa kun sai renkaat leveemmillä vanteilla alle. Ja tohon kohtaan jumiin. Kyllä se suojalumi vaan aika tiukkaan imasee kiinni. Hetki lapiointia niin tulihan se poiskin omin avuin. Tällä kertaa jätin persikan hajuset saippuat pois renkaan laitossa ja käytin vaan enemmän voimaa. Sytkärien täyttökaasulla poksauttelin renkaat vielä paikalleen. Oli kyllä kertakaikkisen hauskaa hommaa tuo jysäyttely. Kolmannen renkaan kohalla tuli semmonen isompi jytky. Neljänteen oli pakko panostusta penentää. Pikku joustattelua Toimii nuo lokarit tehokkaina sisään jouston rajoittimina ku renkaat nappaa niihin vähäisessäkin sisään joustossa kiinni. Sekä edessä että takaa. No tietääpä mitä seuraavaks rupee tekeen auton kanssa. Vielä yleisilmestys kuva. Viimeksi muokannut pjtk : 23.04.2011 10:15 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tääkin on vihdosta viimen saatu muutoskatsastettua isommalle moottorille ja akseleille. Ihanan halpaa, laaja muutoskatsastus +100€ ja kaikki muut maksut päälle, niin pikälti tonni meni vanhaa rahaa. No iteppähän on harrastuksensa valinnut. Niin ja tulihan noi nykysetkin renkaat otteeseen.
Pikku shakedown run tuli tehtyä viime lauantaina MMCen ajoihin, eikä kauheesti osia matkalle jääny. Kuvia on otettu matkan varrella, mutta laiskuuttaan on jääny laittamatta niitä tänne. Joitain huomioita tähän mennessä. Etupää ottaa kammo voblauksia töyssistä hitaassa vauhdissa. Vauhtia jos on enemmän niin ei rupee voblaan. Täytyy vielä koittaa saada videoitua tuo voblaus. On se niin veikeen tuntunen ainakin ohjaamossa. Automaatin öljyt lämpiää liki 100 asteiseks nopeessa ajossa. Täytyy laitella isompi jäähdytin linjaan. Hitaassa ajossa menee kone pirun laihalle ja aivastelee kaasuttimeen. Joutuu pitään ryyppyä hivenen päällä, jotta jaksaa vetää. Eli kaasarin säätö jumppaa luvassa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mukava huomata että jotkut menee mettähä kunnon panssarivaunulla. Seuraan projektia innolla.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs kokoinen pata toi on?
__________________
Broken Back Team #1 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
siisti rotke sulla .
mulla on vähän uudempi rotke projektina, -94 cumminssilla pitäähän se tuokin kokeilla et pääseekö sillä pusikossa yhtään mihinkään ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ihan 360:nen pikkulohko. Hassu ajatus eurooppalaisesta näkökulmasta. 5.9 litraa tilavuutta ja pikkulohko. Eikä ees oo isoin amerikkalainen pikkulohko. Toisaalta onhan noita tuotakin pienenpiä "iso" lohkoja. Hulluja nuo amerikkalaiset.
![]() Lainaus:
Niin ja Raakkuun verrattaessa tuo lati jousitus tuntuu, että ois puukalikat jousien tilalla. Kyllä loortien vehe tarjos pehmeetä kyytiä. Ei tuonkaan ihmeellisempi paikka ja heti tassu ilmassa. Kuva shakedown runista. Mitään ei reissussa pudonnu kyydistä, mutta taka-akselin huohotin letku oli unohtunut laittaa. Sen arvaa kuinka näy kun akseli käy kuravedessä uppeluksissa -> öljyt vaihtoon. Täytyy keräillä rakentelu kuvia yhteen mitä nyt on ainakin kolmessa eri värkissä ja laittaa jokunen niistä lisäks tänne. Nyt keskityn tän auton osalta pikku hiplauksiin hetkeks. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Sulla näyttää oleva ne orkkisjouset vieläkin tuolla alla. Onko kallistuksenvakaaja vieläkin paikalla, jos on niin kannattaa irrottaa se että keula elää vähän paremmin mutta noilla orkkisjousella ei tee mitään metsässä kun ei elää niin kuin pitää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jenkkiprojektia (-76 suburban) | tare | Maasturiprojektit | 151 | 07.02.2019 12:47 |
Myydään Dodge w150 4x4 5.9l v8 power ram -84(voi poistaa) | ovaska | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.06.2009 22:25 |
Myyty dodge W-450 4x4 | tare | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.03.2009 23:01 |
Dodge Ram | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2008 16:59 |
M:DODGE 4X4 -95 | MURSU | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 29.09.2006 14:22 |