![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Voisko olla joku yhteensopivuusongelma? Siis että nesteen diesel toimii hyvin vaan länsiautoissa ja itäisissä se ei oikein toimi? Ne sitten oikeen omimmaksi tuntee vaan venäläiseltä asemalta saatavan polttoaineen, kun tulee oikeelta ilmansuunnalta! näin sen varmaan on pakko olla, kun ei ole mun saksalaisissa ja amerikkalaisissa dieselautoissa ollenkaan ongelmia tuon nesteen dieselin kanssa!
Edit: Niin ja tietääkseni Suomeen tuodaan hyvin satunnaisesti jalostettuja polttoaineita, joten sieltä samalta Nesteen jalostamolta vaikkapa sen itäaseman polttoaineetkin on lähtöisin. Osaakohan ne sitten laittaa parempia lisäaineita sinne säiliöauton säiliöön? Viimeksi muokannut vmt : 03.04.2011 19:48 Perustelu: pari kirjainta lisää |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus | gikseri | Maasturiprojektit | 25 | 19.08.2011 09:34 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |