Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2011, 10:39
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lantikka Näytä viesti
Milläs etuveto?
Eikö se sit ollutkaan nelivetonen alunperin? En oikein meinaa selvästikkään pysyä mukana.
Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Nissan
Malli : CABSTAR E
Vuosi : 2002
Suurin sallittu kokonaiskuorma : 3,5 t
Kilometrit : 250000 km
Kori : muita
Tyyppi : 4x4
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lantikka Näytä viesti
Juurikin samainen laite.
No mut nyt alkaa aueta: Eli se on siis Nissan ECO-T-135 8000 kg:n kokonaismassalla oleva takavetoinen kuorma-auto, vuosimallia 90-luvun loppu, johonka haluaisit Saviemin jakovaihteiston ja akselit? Ja vertailuautona käytettäis sitten Cabstar 4x4:ää tai Atleon 4x4:ää. Kumpanenkaan ei ole vain samaa mallisarjaa ECO-T-135:n kanssa, joten se Trafin lupa ja vaihdettujen akseleiden jarrujen pitäis vastata käyttöönottovuoden vaatimuksia.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Defenderit suomessa... mauno Tekniikka & Jutustelu 6 27.06.2007 07:42
Kardaanipajaa Suomessa? CJ7 Tekniikka & Jutustelu 10 20.04.2006 07:39
Tullimaksu Suomessa? Tekniikka & Jutustelu 2 13.02.2006 13:24
Ajelua itä-suomessa Jari Tapahtumat 11 29.05.2005 21:49
Ironman suomessa KooPee Tekniikka & Jutustelu 1 02.12.2004 10:02


Sivu luotu: 02:51 (GMT +2).