![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() Rek no on MU9829BP Ja kuva myös rek otteesta on olemassa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se selittäis tuon. Mutta kokonaismassan muutokseen tarviit valmistajan edustajalta todistuksen, voi olla ettei löydy muuta kuin 8000 kg. Sen verran nykyaikainen peli että Saviemin jarrut eivät taida samoja normeja täyttää. Niihin ei saane edes poikkeuslupaa. Entä jos pitäsit sen tommosena, askartelisit pelkän jakiksen sinne? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noo tää on lähinnä visiointia ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikö se sit ollutkaan nelivetonen alunperin? En oikein meinaa selvästikkään pysyä mukana.
No mut nyt alkaa aueta: Eli se on siis Nissan ECO-T-135 8000 kg:n kokonaismassalla oleva takavetoinen kuorma-auto, vuosimallia 90-luvun loppu, johonka haluaisit Saviemin jakovaihteiston ja akselit? Ja vertailuautona käytettäis sitten Cabstar 4x4:ää tai Atleon 4x4:ää. Kumpanenkaan ei ole vain samaa mallisarjaa ECO-T-135:n kanssa, joten se Trafin lupa ja vaihdettujen akseleiden jarrujen pitäis vastata käyttöönottovuoden vaatimuksia. |
#5
|
|||
|
|||
![]() ...Lainaus:
http://www.peremaimi.com/eng/subcate...000/60003.html |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Defenderit suomessa... | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2007 07:42 |
Kardaanipajaa Suomessa? | CJ7 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.04.2006 07:39 |
Tullimaksu Suomessa? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.02.2006 13:24 | |
Ajelua itä-suomessa | Jari | Tapahtumat | 11 | 29.05.2005 21:49 |
Ironman suomessa | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.12.2004 10:02 |