Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 28.03.2011, 20:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lantikka Näytä viesti
Niin siis nissan cabstar 4x4 on vastaava, mutta muuttaisin nissan atleon 4x4ksi. saako mitään tietoo jos laitan espanjan rek no? omamassa muutettaisiin 8tkgstä esim 4tkg. no katotaan miten visio etenee?
Rek no on MU9829BP Ja kuva myös rek otteesta on olemassa.
En nyt oikein tajuu tätä yhtälöä, auto jos painaa tällä hetkellä 3280 kg, niin miten sitä omamassaa muutetaan 8tkg:stä 4tkg:een? Vai onko espanjalaiset kilvittäny 8000 kg:n kokonaismassalla olevan auton 3500 kg:ksi?
Se selittäis tuon. Mutta kokonaismassan muutokseen tarviit valmistajan edustajalta todistuksen, voi olla ettei löydy muuta kuin 8000 kg.

Sen verran nykyaikainen peli että Saviemin jarrut eivät taida samoja normeja täyttää. Niihin ei saane edes poikkeuslupaa.

Entä jos pitäsit sen tommosena, askartelisit pelkän jakiksen sinne?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Defenderit suomessa... mauno Tekniikka & Jutustelu 6 27.06.2007 07:42
Kardaanipajaa Suomessa? CJ7 Tekniikka & Jutustelu 10 20.04.2006 07:39
Tullimaksu Suomessa? Tekniikka & Jutustelu 2 13.02.2006 13:24
Ajelua itä-suomessa Jari Tapahtumat 11 29.05.2005 21:49
Ironman suomessa KooPee Tekniikka & Jutustelu 1 02.12.2004 10:02


Sivu luotu: 17:39 (GMT +2).