Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Kyllä mulla ainakin on helmat se paikka autossa, joka on aina metsässä ottanut eniten osumaa. Pohjaa/ vaihdelaatikon/ jakiksen aluetta pyrkii hieman varomaan yleensäkin. Koska renkailla pitää ajaa niiden isojen esteiden yli jotka ei akseleiden ja/ tai auton alta mahdu, niin helmakotelot ottaa väkisinkin osumaa kaikkein eniten. Jos tiputat tuon repsikan puolen helman kivelle, niin melkein väkisin taitat putken lyttyyn heti tuosta putken alkupäästä? Aika heikosti hengittää sen jälkeen 
|
Joo siis tuohan on ihan tosi,mutta eipä tuota offia tule niin ronskisti vielä ajettua koska tuo pajero on myös käyttis. Sivuputki onkin kivikkoiseen maastoon huono valinta sen kyllä tiedän,muttei tuolla kivikossa edellä mainitusta syystä paljoa tule muutenkaan ajettua. Ja putkessa on jousto pala plus se pääsee liikkumaan vähän ylöspäin että sillä on tuota littuun painumista yritetty pelata myös pois,ja jos menee littuun niin ottaa vaan liitoksesta irti ja antaa taas mennä