Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.03.2011, 10:34
pajerotdic:n Avatar
pajerotdic pajerotdic ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.10
Sijainti: Helsinki
Viestit: 110
Perusasetus

jotain tollasta suunnittelin, yks pönttö ja sit takarenkaan edestä ulos ja apparin puolta pitkin. mites se turbolta auton alle ekaan laippaan, kannattaako sekin vaihtaa isompaan? olis vaan helpompi siitä laipalta jatkaa putkea? kun ei olla mitään viimeisiä vääntöjä hakemassa että sillä mielin en vaihtais sitä downpipee. onko sit ihan yhtä tyhjän kanssa koko homma?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.03.2011, 18:00
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

No mikä jottei?
Pienentäähän sekin pakoputkiston vastapainetta.
Joskus teini-gti-corollaan takapöntön vaihtaminen tarvikemalliseen virtaavampaan taisi vaikuttaa kulutukseenkin positiivisesti pitkällä aikavälillä mitattuna.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.03.2011, 13:48
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pajerotdic Näytä viesti
jotain tollasta suunnittelin, yks pönttö ja sit takarenkaan edestä ulos ja apparin puolta pitkin. mites se turbolta auton alle ekaan laippaan, kannattaako sekin vaihtaa isompaan? olis vaan helpompi siitä laipalta jatkaa putkea? kun ei olla mitään viimeisiä vääntöjä hakemassa että sillä mielin en vaihtais sitä downpipee. onko sit ihan yhtä tyhjän kanssa koko homma?
Teet siitä downpipeltä asti uusiksi sen putken,näin tein itsekkin. Ja kyllä se vaimentajan vaatii jos mielii kiihdyttää enää ilman että korvat soi
Näin tehty itselle,sisäloksusta ulos ja rungon viereen alas, sen jälkeen suoratorvi helmalinjaan ja tuossa valmiina. Vaimentaja paikoillaan, tuli vähän alemmas tuon takia mutta kesällä näkee että tuliko liikaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.03.2011, 14:43
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Näin tehty itselle,sisäloksusta ulos ja rungon viereen alas, sen jälkeen suoratorvi helmalinjaan ja tuossa valmiina. Vaimentaja paikoillaan, tuli vähän alemmas tuon takia mutta kesällä näkee että tuliko liikaa
Siviiliautossa toimiva ratkaisu mutta ei tuolla metsään mennä
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.03.2011, 16:57
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

On kyllä nuhapumpulla asiallisen ruma putki pajerossa!
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.03.2011, 17:28
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

joku vois tehä sellasen palkkihelma putken ellei ole jo tehnyt ? se varmaan kestäis tuolla metissä ? hyvä haitari vaan alkuun ettei repee..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2011, 17:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

No mutta eikös se kuumene aikalailla? Vai meinasitko että safarilla ei tartte enää makkaratulia, voi korventaa kabanossin suoraan helmapalkin päällä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.03.2011, 17:42
tdi nyybinä
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

hah voi olla mutta lämpeehän se normaali pakoputkikin ? saahan sitä aina pohohtii joku voi saada hyvänkin idean.. astinlautapakoputki ois varmaa siihensaakka hyvä ku ilman kenkii hyppää kyytii toisaalta ei ois talvella jäässä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.03.2011, 20:14
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Siviiliautossa toimiva ratkaisu mutta ei tuolla metsään mennä
Kui ei,meinaatko että kiinnostaa jos tuo putki vaikka osuu johonkin vai että tulee liian alas? Tuo on kuitenkin ylempänä kuin esimerkiksi laatikonkannakkeet että ei ole matalin kohta autosta,kuvakulma vähän hämää.
Ja tuossa ei ole yhtään sellaista kulmaa joka voisi johonkin tarttua kiinni,tehty pelleistä sellaiset rampit molempiin päihin.
Ja eipä tuota tehdä sillä menttaliteetillä että pääasia että näyttää hyvältä,se on käyttöä eikä näyttöä varten.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.03.2011, 20:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Kyllä mulla ainakin on helmat se paikka autossa, joka on aina metsässä ottanut eniten osumaa. Pohjaa/ vaihdelaatikon/ jakiksen aluetta pyrkii hieman varomaan yleensäkin. Koska renkailla pitää ajaa niiden isojen esteiden yli jotka ei akseleiden ja/ tai auton alta mahdu, niin helmakotelot ottaa väkisinkin osumaa kaikkein eniten. Jos tiputat tuon repsikan puolen helman kivelle, niin melkein väkisin taitat putken lyttyyn heti tuosta putken alkupäästä? Aika heikosti hengittää sen jälkeen
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 28.03.2011, 21:03
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kyllä mulla ainakin on helmat se paikka autossa, joka on aina metsässä ottanut eniten osumaa. Pohjaa/ vaihdelaatikon/ jakiksen aluetta pyrkii hieman varomaan yleensäkin. Koska renkailla pitää ajaa niiden isojen esteiden yli jotka ei akseleiden ja/ tai auton alta mahdu, niin helmakotelot ottaa väkisinkin osumaa kaikkein eniten. Jos tiputat tuon repsikan puolen helman kivelle, niin melkein väkisin taitat putken lyttyyn heti tuosta putken alkupäästä? Aika heikosti hengittää sen jälkeen
Joo siis tuohan on ihan tosi,mutta eipä tuota offia tule niin ronskisti vielä ajettua koska tuo pajero on myös käyttis. Sivuputki onkin kivikkoiseen maastoon huono valinta sen kyllä tiedän,muttei tuolla kivikossa edellä mainitusta syystä paljoa tule muutenkaan ajettua. Ja putkessa on jousto pala plus se pääsee liikkumaan vähän ylöspäin että sillä on tuota littuun painumista yritetty pelata myös pois,ja jos menee littuun niin ottaa vaan liitoksesta irti ja antaa taas mennä
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.04.2011, 18:54
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Elikkä jos nyt oikein ymmärsin niin voisin laittaa pakoputken M1G terraariossa sillä tavalla että katin jälkeen vaimennin ja ennen akselia vaikka alaspäin ja sivulle auton alla?? vai pitääkö tulla reilusti ulos auton alta....
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kylki.putki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään rosteri kylki putket pituus 172cm uudet hp.150e tarjous lexaelain O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 22.07.2010 23:09
takariippukkeet ja laillisuus limppa Tekniikka & Jutustelu 3 02.03.2010 10:28
Myyty Kylki\sivu huomiovalot cavinon O/M/V Muut 2 24.02.2009 23:18
Laillisuus La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 7 06.11.2008 11:59
Kylki putki wannabee Tekniikka & Jutustelu 13 25.03.2008 16:27


Sivu luotu: 05:58 (GMT +2).