![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() mut onko tuon 2001 vuoden lakitekstin jälkeen tullut päivitystä ? kun oon kuullu kans ettei ois enää välii ?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siinä lukee että ajantasalla. Ja eikös tuon mukaan saa laittaa? Mutta ei jalkakäytävään päin. |
|
|||
|
|||
![]()
mersussa vaan pakosarja oikeellakylellä ois lyhkäsempi viiä jalkkarin puolelle sitä mä vaan täs mietin kun olin siinäluulossa että sen sais laittaa. taitaa sekin olla konttori kohtaista kun välillä näkee tai sit ne vaan karsitaan leimalle
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minne vaan, miten vaan, kunhan on tarpeeksi hiljainen eikä polta mitään. Eli vaimennin oltava (myös kuorma-autossa) ja pää ei saa osoittaa päin jarruputkia tai muuta korin osaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Gen1 2,5TD Pajessa on yks pönttö ja sit putki tulee apparin puolelta takaoven etureunan kohalta ulos.Äänet on suht sivistyneet (=kehtaa ajella ihmisten ilmoilla mutta turpo vinkuu myös kivasti
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Turbohan vaimentaa likimain kaikki pörinät mitä putkesta tulee
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
jotain tollasta suunnittelin, yks pönttö ja sit takarenkaan edestä ulos ja apparin puolta pitkin. mites se turbolta auton alle ekaan laippaan, kannattaako sekin vaihtaa isompaan? olis vaan helpompi siitä laipalta jatkaa putkea? kun ei olla mitään viimeisiä vääntöjä hakemassa että sillä mielin en vaihtais sitä downpipee. onko sit ihan yhtä tyhjän kanssa koko homma?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
T: Meinas suoni katketa päästä kun piti jotain v...n "käyrätorvia" lisäillä valmiiseen putkeen, jotka tosin jäi leiman jälkeen ensimmäiseen kantoon sitten myöhemmin. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kävi niin viime vuonna, että BJ:n pystyputkea ihmeteltiin oikein lakikirjan ja kahden katsastusinssin voimin. Tulivat lopulta siihen tulokseen että 2001 jälkeen muutokset ovat lieventyneet niin, että tämäkin kelpasi. Mulla on yksi kapea, traktorin vaimennin pystyputkessa.
|
![]() |
Luokat |
kylki.putki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään rosteri kylki putket pituus 172cm uudet hp.150e tarjous | lexaelain | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 22.07.2010 23:09 |
takariippukkeet ja laillisuus | limppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.03.2010 10:28 |
Myyty Kylki\sivu huomiovalot | cavinon | O/M/V Muut | 2 | 24.02.2009 23:18 |
Laillisuus | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.11.2008 11:59 |
Kylki putki | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.03.2008 16:27 |