Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2004, 23:18
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Mä myin taannoin kaverille dusteriin hiacen lukkoperän,veteli sillä alle neljäntoista aikoja,ajo se viitisen vuotta ainakin samalla perällä,kunnes laitto ihan sika kalliin "oikean"lukko-akselin,mikä porsi het kauden alussa...kaverilla loppu innostus ja homma kuivu käsiin.aikoinaan ku poristiin,se kerto viivoille jääneen hiton monet ajokit perämurskan vuoksi.En sit oikein tiedä kummassako nää akselit joutuu lujemmalle..aattelee ku on vaik kivikkoa/kalliota ja kun autoa joutuu lukot päällä käänteleen,millon kiven päälle hapella jne ...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota 12HT-moottorin hehku, kysymys Jeep-Ukko Tekniikka & Jutustelu 26 11.09.2010 19:53
HJ-61 kysymys Tekniikka & Jutustelu 1 09.04.2005 14:05
Kysymys Toyota Guruille Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 7 15.03.2005 15:45
lj 75 kysymys Tekniikka & Jutustelu 6 01.06.2004 17:47
Kysymys Toyota BJ42:sta G280E Tekniikka & Jutustelu 12 06.11.2003 20:21


Sivu luotu: 04:00 (GMT +2).